|
|
|
|
|
|
|
Disney+ informuje Polaków o ważnych zmianach
Subskrybenci Disney+ w ostatnich dniach otrzymują wiadomość e-mail zatytułowaną ,,Ważne zmiany dotyczące Twojej subskrypcji". Platforma informuje, że użytkownicy mogą zaakceptować nową, wyższą cenę za pakiet Premium, zdecydować się na tańszy plan Standard lub anulować usługę. więcej
|
Tyle TVP i Polskie Radio zalegają ZAiKS-owi
Telewizja Polska, Polskie Radio i Radio Kraków mają ponad 40 mln zł zaległości w opłacaniu tantiem do organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi. Nadawcy tłumaczą to problemami finansowymi, które wywołała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej
|
Ilu widzów oglądało "MasterChefa"? Finał hitem sezonu
Średnio 891 tys. widzów śledziło w TVN 13. edycję programu "MasterChef" - wynika z danych Nielsena. W porównaniu do poprzedniego sezonu program stracił widzów, ale stacja TVN w paśmie emisji kulinarnego show była liderem telewizyjnego rynku w grupach komercyjnych. więcej
|
Koniec sporu ws. transmisji NBA. Mecze znkną z Canal+?
National Basketball Association i Warner Bros. Discovery kończą spór prawny i zacieśniają współpracę. Właściciel m.in. TVN i serwisu streamingowego Max zyska na 11 lat prawa do transmisji rozgrywek NBA. Umowa dotyczy też Polski, gdzie do końca sezonu 2024/2025 prawa ma Canal+. więcej
|
Koniec czwartego sezonu "Azja Express". Show stracił widzów
Czwarty sezon programu "Azja Express" oglądało na antenie TVN średnio 756 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Stacja TVN w porze emisji show była wiceliderem telewizyjnego rynku w grupach komercyjnych. Już zapowiedziano kolejną edycję. więcej
|
Polsat znów pokaże Mikołajkowy Blok Reklamowy
W piątek 6 grudnia o godz. 18.45 Telewizja Polsat po raz 21. wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. więcej
|
Extreme Channel pokaże gale wrestlingowe z Polski
Już od najbliższej soboty Extreme Channel będzie emitował wydarzenia Kombat Pro Wrestling. KPW to jedna z najważniejszych federacji wrestlingu w Polsce, organizująca już od dekady widowiska z udziałem znanych zawodników z kraju i świata. więcej
|
TVP podaje ceny reklam. Najdrożej przy "M jak miłość"
W grudniowym cenniku reklamowym opublikowanym przez biuro reklamy Telewizji Polskiej najwyżej wyceniono spoty przy serialu "M jak miłość". Ponad 100 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamy przy "Barwach szczęściach", transmisji z Pucharu świata w skokach narciarskich czy koncercie sylwestrowym. więcej
|
,,Kruk" w TVP2. Zastąpi inny serial kryminalny
W grudniu na antenę telewizyjnej Dwójki trafi pierwszy sezon serialu ,,Kruk". To kolejna produkcja z oferty Canal+, która w tym sezonie będzie mieć swoją premierę w Telewizji Polskiej. więcej
|
Lawina skarg na reportaż TVN24 o Tadeuszu Rydzyku
Ponad 26 tys. skarg wpłynęło do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na reportaż TVN24 ,,32 lata bezkarności. Fenomen ojca Rydzyka" . więcej
|
Rekordowy finał. ,,Taniec z gwiazdami" wciąż hitem Polsatu
15. sezon ,,Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" śledziło w Polsacie średnio 1,64 mln osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Ta edycja zgromadziła mniej widzów niż poprzednia, emitowana wiosną. Sam finał cieszył się jednak większą popularnością, gromadząc przed ekranami ponad 2 mln odbiorców. więcej
|
W telewizji wPolsce24 publicystyka z telefonami od widzów
Na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) zadebiutował nowy program publicystyczny ,,Tu jest Polska". Prowadzący odbierają w nim telefony od widzów. więcej
|
Jak branża modowa wykorzystuje social media do promowania trendów na jesień? Każdy sezon przynosi nowe wyzwania i szanse dla branży mody. Kampanie sezonowe stają się coraz bardziej kreatywne, a marki rywalizują o uwagę klientek, wykorzystując do tego modowe must-have. Przyjrzymy się przykładom najnowszych strategii promocji takich kolekcji oraz zobaczymy, jak firmy modowe korzystają z narzędzi digitalowych i współpracy z influencerami, aby przyciągnąć uwagę i zainteresowanie swoimi produktami. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Więcej stacji DAB+ w Warszawie
Za pośrednictwem multipleksu eksperymentalnego firmy BCAST w Warszawie ponownie można słuchać Radia Parada z Łodzi. Emisja stacji poprzez DAB+ w stolicy Polski była niedostępna przez ponad dwa miesiące. więcej
|
|
Maciej Kawecki z cyklem w radiowej Jedynce
Dziennikarz i popularyzator wiedzy Maciej Kawecki zadebiutował w radiowej Jedynce. Będzie się pojawiał na antenie raz w tygodniu w przeglądzie informacji ze świata nauki i technologii. więcej
|
|
Nowy dyrektor muzyczny Radia Nowy Świat
W Radiu Nowy Świat funkcję szefa redakcji muzycznej objął Maciej Zambon - producent, DJ, zarządzający wytwórniami muzycznymi The Very Polish Cut-Outs i Trance-Atlantyk. Wcześniej współpracował m.in. z Newonce. więcej
|
|
Agora zmienia menedżera w zarządzie Radia Plus
Z zarządu trzech spółek odpowiadających za sieć Radio Plus pożegnał się Maciej Strzelecki, od kilku miesięcy członek zarządu Agory. Zastąpił go Paweł Majorczyk. więcej
|
|
|
|
|
SAR krytykuje przetarg Liptona. "Odstępstwa od standardów"
Władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odniosły się do szeroko komentowanego w branży marketingowej przetargu reklamowego marki Lipton, do którego zaproszono kilkanaście agencji, a obecny na spotkaniu z nimi audytor nie potrafił odpowiedzieć na większość ich pytań. Marketer podczas spotkania wysłuchał argumentacji SAR, ale trwającego postępowania nie wstrzymał. więcej
|
Burger Drwala powraca w McDonald's Polska
Od środy w menu restauracji McDonald's w Polsce ponownie pojawi się Burger Drwala, na razie tylko w wersji klasycznej. Tydzień później - kolejne jego wersje. więcej
|
Lindt przyznaje, że "marka premium" to tylko chwyt marketingowy
Szwajcarska firma Lindt, producent m.in. czekolady przyznała, że jej pozycjonowanie jako producenta czekolad premium to tylko chwyt marketingowy. W ten sposób broni się przed sądem, do którego pozew zbiorowy złożyła grupa konsumentów z USA. więcej
|
Baby born w kampanii edukuje, jak "zrozumieć dziecięcy świat"
Firma MGA Entertainment Poland, rozpoczęła ogólnopolską kampanię edukacyjną pod hasłem ,,Zrozumieć dziecięcy świat". Projekt potrwa do 22 grudnia, a jego celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki Baby born oraz wspieranie rodziców w rozwijaniu świadomych i głębokich relacji z dziećmi. więcej
|
David Beckham w spocie Nespresso gra w piłkę z bałwanem
David Beckham, 49-letni właściciel klubu piłkarskiego Inter Miami FC wkłada śniegowce, by zagrać w piłkę z bałwanem w nowej, świątecznej reklamie Nespresso. więcej
|
Agencja Streetcom dla Formaster Group
Agencja Streetcom odpowiada za przeprowadzenie kampanii influencer marketingowej dla marki Dafi, produktu PushAir. Współpracę rozpoczęto w wyniku przetargu. więcej
|
Staropolanka dalej z piłkarską reprezentacją Polski
Podpisana w 2023 roku umowa sponsorska PZPN z wodą Staropolanka z Uzdrowisk Kłodzkich (Polska Grupa Uzdrowisk), została przedłużona o kolejne dwa lata. więcej
|
Kilkadziesiąt nominacji w rankingu Marketing Master by SAR
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaprezentowało nominacje do pierwszej edycji rankingu Marketing Master by SAR, nagradzającego marki i marketerów za ich "wyjątkowe osiągnięcia w dziedzinie innowacyjności, kreatywności oraz efektywności". więcej
|
Skargi na promocje w Biedronce. UOKiK stawia zarzut
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zarzuca właścicielowi sieci sklepów Biedronka naruszenia zbiorowych interesów klientów. Chodzi o dwie jednodniowe promocje zorganizowane na początku 2024 roku. więcej
|
Zasięgi budowane na emocjach - lekcje od ekspertów z TikTok For You Summit Central Europe
Minęła już chwila od największego konwentu biznesowego TikToka w Centralnej Europie, TikTok For You Summit. Wkraczamy jednak w ten okres w roku, który sprzyja podsumowaniom i zbieraniu tego, czego dowiedzieliśmy się w jego trakcie. Wróćmy więc jeszcze na chwilę do tego, co eksperci platformy ale i goście z zewnątrz mieli do powiedzenia na temat trendów, target grup, efektywności i podróży klienta w czasach post-lastclick. W końcu - czy autentyczność, kreatywność i... odwaga, która napędza emocje to cały sekret potrzebny do globalnego sukcesu marketingowego? więcej
|
Samorząd przyjazny mieszkańcom. Darmowy dodatek do pobrania
Przedstawiamy najnowszy dodatek portalu Wirtualnemedia.pl - ,,Samorząd przyjazny mieszkańcom". Dodatek można pobrać bezpłatnie pod tym linkiem. więcej
|
Czołowi piłkarze reprezentacji w nowym wideo InPost InPost po raz kolejny przyciąga uwagę kibiców. W rolach głównych najnowszego wideo promocyjnego występuje czwórka czołowych piłkarzy polskiej reprezentacji. Wideo doskonale oddaje lekki styl komunikacji, z którego InPost jest znany. materiał reklamowywięcej |
|
|
Google testowo wycina newsy. Apel wydawców
Wydawcy zrzeszeni w The European Magazine Media Association (EMMA), European Newspaper Publishers' Association (ENPA) oraz News Media Europe (NME) krytykują Google za niespodziewane testy, w ramach których ze swoich usług gigant wyklucza treści europejskich mediów. Koncern wezwano do natychmiastowego wstrzymania projektu. więcej
|
Meta wprowadzi reklamy w kolejnej aplikacji
Meta Platforms planuje wprowadzić w przyszłym roku reklamy w aplikacji Threads, działającej od połowy 2023. więcej
|
Kolejna gazeta znika z platformy X
Po tym, jak w ubiegłym tygodniu "The Guardian" poinformował, że przestaje publikować na platformie X (dawny Twitter), podobną decyzje podjęła inna gazeta - hiszpańska "La Vanguardia". więcej
|
Mamy zwiastun nowego thrillera spiskowego od Netfliksa
W serialu ,,Szaleństwo" medialny ekspert Muncie Daniels (Colman Domingo) musi bronić swojej niewinności i życia po tym, jak przypadkowo wplątuje się w sprawę morderstwa w głębi lasów Poconos. Nowy thriller spiskowy z gwiazdą ,,Euforii" w roli głównej, pojawi się w ofercie Netfliksa w listopadzie. więcej
|
Gazeta.pl współpracuje z Miejskim Reporterem. Więcej newsów ze stolicy
Gazeta.pl w listopadzie rozpoczyna współpracę z Miejskim Reporterem, aby prezentować więcej informacji z Warszawy i okolic. więcej
|
Nie tylko ostatnie kliknięcie. Szefowa mediów i mar-tech w Allegro o komunikacji w social media
- Jeżeli spojrzymy na prawdziwy impakt, influentalność, to zdecydowanie social media wypadają najlepiej ze wszystkich mediów internetowych - uważa Marta Piotrowska, director of media & AI & mar-tech w Allegro. Podczas TikTok For You Summit CE opowiedziała o tym, jak w komunikacji w mediach społecznościowych ważna jest kreatywność, analiza danych oraz odejście od paradygmatu ostatniego kliknięcia. więcej
|
Netflix chwali się oglądalnością walki Mike'a Tysona z Jake'em Paulem
Netflix poinformował, że długo oczekiwany mecz bokserski pomiędzy Jake'em Paulem i Mike'em Tysonem oglądało 60 milionów gospodarstw domowych na całym świecie, a w szczytowym momencie pojedynek osiągnął liczbę 65 milionów odtworzeń. więcej
|
Jak stworzyć silne hasło? 7 zasad bezpiecznego tworzenia haseł Cyberbezpieczeństwo to kluczowy aspekt naszego codziennego życia, szczególnie w erze cyfrowej, gdzie niemal każda czynność - od płatności online, przez komunikację, aż po zakupy - wymaga logowania do różnych usług. Jednym z podstawowych elementów ochrony danych jest odpowiednio dobrane hasło. Niestety, wiele osób nadal bagatelizuje ten element, stosując proste i przewidywalne kombinacje, co naraża je na poważne ryzyko związane z utratą dostępu do konta czy kradzieżą danych osobowych. Poniżej przedstawiamy siedem zasad, które pomogą Ci stworzyć silne hasło, trudne do złamania, zapewniając tym samym większe bezpieczeństwo w sieci. materiał reklamowywięcej |
|
|