Zrób kanapki z Żabką! Przy zakupie bułek ser i wędlinę kupisz 30% taniej

Wielu z nas nie wyobraża sobie dnia bez kanapki – aż 88 proc. konsumentów jada je na śniadanie[1]. Pomysłów na ich przygotowanie jest tak wiele, jak wielu jest wielbicieli kanapek. Jednak zdecydowana większość z nas (72 proc.) najczęściej sięga po kanapki z wędliną, nieco rzadziej (56 proc.) wybierane są te z serem – żółtym lub topionym. Dzięki Żabce ulubione kanapki można skomponować szybko, prosto i w atrakcyjnej cenie. W ramach specjalnej oferty, przy zakupie czterech dowolnych bułek, można otrzymać aż 30% rabatu na zakup dowolnego sera żółtego lub wędliny w plastrach. Oferta dostępna jest w wybranych sklepach Żabka do 6 grudnia br.

Klienci Żabki chętnie odwiedzają sklepy sieci, by nabyć chrupiące pieczywo na śniadanie lub kolację. Wśród najczęściej sprzedawanych produktów w tej kategorii są wypiekane w sklepie bułki: kajzerka, pszenna i grahamka.

Smaczne i pożywne śniadania lub kolacje można skomponować samemu, tak jak się lubi. Klient sam decyduje o wyborze czterech dowolnych bułek spośród codziennie wypiekanego na miejscu w sklepie pieczywa. Są to m.in. bułki pszenne, grahamka, bułki na zakwasie oraz wypiekane na kamiennych płytach ciabatty. Do nich konsument może dobrać dowolnie wybrany żółty ser lub wędlinę w plastrach, a na ten produkt otrzyma aż 30% rabatu. Najtańszy zestaw 4 kajzerek i sera można kupić już w cenie 5,45 PLN, a bułki z salami za 4,48 PLN. Produkty objęte ofertą można dowolnie miksować. Szczegóły akcji znaleźć można w regulaminie, który znajduje się na stronie https://www.zabka.pl/akcje-promocyjne

Żabka stale rozbudowuje i urozmaica ofertę śniadaniową o ciekawe, smaczne i pożywne produkty. W jej ofercie znaleźć można m.in. gotowe kanapki Tomcio Paluch, które cieszą się bardzo dużą popularnością wśród klientów czy schłodzone smoothie Foodini w kilku wersjach smakowych, odpowiadających różnym mieszankom owocowym i warzywnym. Nie brakuje także gorącej, świeżo mielonej kawy z ekspresu oraz innych ciepłych napojów.



[1] SW Research na zlecenie Nestle, CAWI, N=535, 2021