1,3 mln osób ogląda „Słoiki”. Polsat przegrywa tylko z TVN
Nowy paradokumentalny serial „Słoiki” po czterech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,28 mln osób. Produkcja daje Polsatowi pozycję wicelidera w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej.
Premierowe odcinki „Słoików” emitowane są w Polsacie w soboty o godz. 17.50, począwszy od 7 marca br. Cztery pierwsze odcinki serialu oglądało średnio 1,28 mln widzów. Przełożyło się to na 10,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się czwarty odcinek produkcji. Zgromadził on przed telewizorami 1,4 mln oglądających.
Trzy topowe odcinki
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
28-03-2015 | 17:52:50 | 1 396 146 | 11,37% |
07-03-2015 | 17:50:39 | 1 270 935 | 9,76% |
21-03-2015 | 17:50:04 | 1 253 379 | 10,47% |
Polsat w czasie emisji „Słoików” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, nadająca wówczas powtórki „Ojca Mateusza” i „Rancza”, co przekłada się na 19,87 proc. udziału. Za Polsatem plasują się: TVN („Odlotowy ogród” i „Kuchenne rewolucje”; 9,46 proc.) oraz TVP2 (magazyn „WOK - Wszystko o Kulturze”, „Panorama”, „Sport” i „Pogoda”; 8,43 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi jest TVN, a Polsat zajmuje miejsce trzecie.
Oglądalność konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 2 523 535 | 19,87% | 14,30% |
Polsat - Słoiki | 1 282 451 | 10,10% | 11,17% |
TVN | 1 200 699 | 9,46% | 11,83% |
TVP2 | 1 070 485 | 8,43% | 4,80% |
W serialu paradokumentalnym „Słoiki” przedstawiane są prawdziwe historie ludzi, którzy przyjechali z prowincji do Warszawy. Produkcja pokazuje ścierające się w stolicy dwa odmienne światy: małomiasteczkowy i wielkomiejski. Producentem serialu jest firma Outset Films (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: 1,3 mln osób ogląda „Słoiki”. Polsat przegrywa tylko z TVN