1,3 widzów oglądało serial „Rodzinka.pl 9”. TVP2 wygrała z TVP1
Dziewiąty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,26 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 130 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 6,20 mln zł.
Średnia oglądalność dziewiątej edycji serialu „Rodzika.pl” wyniosła 1,23 mln widzów, co przełożyło się na 8,82 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,59 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.45, w okresie od 2 września do 2 grudnia br.
Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek, który zainteresował 1,44 mln osób.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR% |
02-12-2016 | 21:41:05 | 22:06:04 | 1 443 805 | 10,05% |
18-11-2016 | 21:42:52 | 22:07:51 | 1 438 365 | 10,47% |
21-10-2016 | 21:42:15 | 22:06:14 | 1 292 411 | 8,75% |
Dwójka w czasie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem był Polsat, nadający wówczas gł. talent-show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i początek filmów fabularnych, co dało mu 17,04 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy; 13,10 proc.), a czwarta - TVP1 (również pasmo filmowe; 5,39 proc.).
W grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był już jednak TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | Wszyscy 16-49 | Wszyscy 16-59 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Polsat | 2370656 | 17,04% | 719 170 | 12,51% | 1 165 450 | 13,66% |
TVN | 1 821 931 | 13,10% | 1 095 872 | 19,06% | 1 455 661 | 17,06% |
TVP2 - Rodzinka.pl 9 | 1 227 157 | 8,82% | 632 479 | 11,00% | 903 658 | 10,59% |
TVP1 | 749 412 | 5,39% | 208 135 | 3,62% | 393 018 | 4,61% |
Wpływy reklamowe z 13 odcinków „Rodzinki.pl 9” wyniosły 6,20 mln zł. Dla porównania siódma seria, licząca 26 odcinków, zarobiła z reklam 4,56 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 8,57 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,3 widzów oglądało serial „Rodzinka.pl 9”. TVP2 wygrała z TVP1