1,6 mln widzów „Project Runway”. TVN przegrywa z Polsatem w grupie komercyjnej
Średnio 1,6 mln widzów ogląda w TVN w niedzielne wieczory nowy reality-show o projektantach mody „Project Runway”. Program daje stacji trzecie miejsce w rynku w grupie wszystkich widzów i drugie w grupie komercyjnej.
„Project Runway” nadawany jest na antenie TVN w niedziele o 21.00 począwszy od 2 marca br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków reality-show wyniosła 1,63 mln widzów.
Przełożyło się to na 10,23 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
>>> „Świat się kręci” z coraz większą widownią
TVN w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem jest TVP1, pokazująca wówczas końcówkę „Rancza”, a także filmy fabularne, co daje jej 17,87 proc. udziału. Drugie miejsce należy do Polsatu („Tylko muzyka”; 16,64 proc.). Za TVN plasuje się TVP2 („Sherlock”; 8,64 proc.).
W grupie komercyjnej TVN jest drugi za Polsatem, ale przed TVP1 i TVP2.
Widownia „Project Runway” na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP1 | 2 846 196 | 17,87% | 13,25% |
Polsat | 2 649 126 | 16,64% | 18,66% |
TVN - Project Runway | 1 628 909 | 10,23% | 14,62% |
TVP2 | 1 018 203 | 6,39% | 6,29% |
W programie „Project Runway” 13 młodych projektantów rywalizuje ze sobą w różnych zadaniach związanych z projektowaniem mody. Ich zmagania ocenia prowadząca show Anja Rubik oraz jurorzy Joanna Przetakiewicz i Mariusz Przybylski. Zawodników podczas wykonywania zadań wspiera mentor, którym został Tomasz Ossoliński.
Program oparty jest na amerykańskiej licencji, a produkuje go firma FremantleMedia Polska.
Dołącz do dyskusji: 1,6 mln widzów „Project Runway”. TVN przegrywa z Polsatem w grupie komercyjnej