13 firm w przetargu na rządową kampanię przeciw przemocy seksualnej wobec kobiet
Do ogłoszonego przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów przetargu dotyczącego kampanii przeciwko przemocy seksualnej wobec kobiet zgłosiło się 13 firm. Działania będą prowadzone w radiu i internecie.
O zlecenie KPRM walczą: Grupa RMF FM, spółka Propeller, Tarraya, agencja reklamowa DSK, Aplan Michał Wiśniewski, Mastermind Media, Media Group, Althermedia, ClickAd Interactive, Fabryka Komunikacji Społecznej, Jero, Quattro por Quattro i konsorcjum złożone z firm: Legend Group i Media Concept.
Zaplanowana kampania o ogólnopolskim zasięgu ma informować przede wszystkim, że przemoc seksualna wobec kobiet jest przestępstwem. Realizowana będzie w radiu i w internecie, a adresowana przede wszystkim do mężczyzn.
Wybrana przez KPRM firma zajmie się jej przygotowaniem, a potem realizacją. Działania te mają być prowadzone jeszcze w tym roku, najpóźniej do 2 grudnia br. Wstępny budżet kampanii wynosi blisko 450 tys. zł netto.
Dołącz do dyskusji: 13 firm w przetargu na rządową kampanię przeciw przemocy seksualnej wobec kobiet