2 mln widzów „Na sygnale”, 7 mln zł z reklam. Będzie kolejna edycja
Pierwszy sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 1,92 mln widzów. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku a wpływy z reklam wyniosły 7,2 mln zł. W planach jest kolejny sezon produkcji.
„Na sygnale” to opowiadający o pracy ekipy karetki ratunkowej spin-off serialu „Na dobre i na złe”. Produkcja nadawana była w TVP2 w okresie od 12 lutego 2014 do 6 marca 2014 roku w środy o godz. 21.45 (czyli zaraz po „Na dobre i na złe”) oraz w czwartki o 21.10. Następnie od 13 marca 2014 do 15 maja 2014 serial nadawano już wyłącznie w czwartki - o 20.40 i 21.10.
Z danych Nielsen Audience Meassurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność 26 nadanych odcinków „Na sygnale” wyniosła 1,92 mln osób, co przełożyło się na 12,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek „Na sygnale”, który zainteresował 3,63 mln widzów. Wszystkie wśród trzech topowych odcinków serialu Dwójka pokazała w środy o 21.45, czyli tuż po „Na dobre i na złe”.
Trzy topowe odcinki „Na sygnale”
Data | godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
12-02-2014 | 21:45 | 3 634 887 | 25,11% |
19-02-2014 | 21:45 | 3 376 043 | 23,86% |
26-02-2014 | 21:45 | 3 124 825 | 22,63% |
TVP2 w czasie emisji „Na sygnale” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była wówczas TVP1, emitująca w tym czasie mecze piłki nożnej, filmy fabularne, „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 21,89 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (filmy, „W-11” i „Bitwa o dom” i „Kuchenne rewolucje”; 13,95 proc.), a czwarty był Polsat (filmy, „Top Chef”, „Zdrady” i „Przyjaciółki”; 11,31 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Dwójka zajęła czwartą pozycję. Liderem również była tutaj Jedynka, a dalej plasowały się Polsat i TVN.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 3 375 756 | 21,89% | 17,20% |
TVN | 2 151 698 | 13,95% | 13,21% |
TVP2 - Na sygnale | 1 919 970 | 12,45% | 10,35% |
Polsat | 1 744 541 | 11,31% | 13,36% |
Wpływy cennikowe z reklam przy emisji premierowych odcinków pierwszej serii produkcji wyniosły 7,21 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
TVP2 ma w planach nakręcenie drugiej edycji „Na sygnale”. - Serial poradził sobie w bardzo konkurencyjnym paśmie premierowym i osiągnął satysfakcjonujące wyniki oglądalności - informuje biuro prasowe TVP.
Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów „Na sygnale”, 7 mln zł z reklam. Będzie kolejna edycja