200 odcinków „Kuby Wojewódzkiego”: 2 mln widzów i 214 mln zł z reklam
We wtorek stacja TVN nadała 200. odcinek programu „Kuba Wojewódzki”. Dotąd emitowany od sześciu i pół roku talk-show przyniósł stacji prawie 214 mln zł z reklam, a każdy jego odcinek oglądało średnio 2 mln widzów.
Program Kuby Wojewódzkiego nadawany jest w TVN od września 2006 roku. Przez pierwsze trzy sezony talk-show oglądać można było w niedziele ok 22.00, tuż po bardzo popularnym „Tańcu z gwiazdami”. Spośród trzech pierwszych serii największą widownię miała ta premierowa z jesieni 2006 roku. Wówczas „Kubę Wojewódzkiego” śledziło 3,11 mln widzów, a udział stacji w czasie jego emisji wynosił 25,76 proc. w grupie 4+ i 27,04 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Od wiosny 2008 roku format emitowany jest natomiast we wtorki o 22.30, tuż po serialu obyczajowym. Dotąd w tym paśmie nadano dotąd 11 sezonów, łącznie z aktualnie emitowanym. Największą widownię - po 2,85 mln - miały serie z wiosny 2008 roku i jesieni 2011 roku (ich udziały wyniosły odpowiednio 21,71 proc. i 21,99 proc.). Z kolei obecnie emitowany sezon do 16 kwietnia br. gromadził średnio 1,63 mln widzów, a jego udział wynosi 18,16 proc. w 4+ i 23,74 proc. w 16-49.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Sezon | Okres | AMR | SHR% | SHR % |
Emisja w niedziele ok. 22.00 | ||||
1 | Jesień 2006 | 3110689 | 25,76% | 27,04% |
2 | Wiosna 2007 | 2635556 | 21,17% | 21,56% |
3 | Jesień 2007 | 2670957 | 21,92% | 21,72% |
Emisja we wtorki o 22.30 | ||||
4 | Wiosna 2008 | 1878264 | 21,71% | 23,18% |
5 | Jesień 2008 | 1772412 | 21,48% | 22,70% |
6 | Wiosna 2009 | 1725797 | 19,70% | 22,19% |
7 | Jesień 2009 | 1801838 | 20,07% | 23,57% |
8 | Wiosna 2010 | 1780612 | 19,47% | 21,74% |
9 | Jesień 2010 | 1801838 | 20,07% | 23,57% |
10 | Wiosna 2011 | 1696425 | 19,14% | 22,95% |
11 | Jesień 2011 | 1875422 | 21,99% | 25,76% |
12 | Wiosna 2012 | 1818855 | 20,77% | 25,22% |
13 | Jesień 2012 | 1577665 | 18,94% | 23,36% |
14 | Wiosna 2013* | 1633075 | 18,16% | 23,74% |
średnia | 2024458 | 21,05% | 23,30% |
Największą widownię w trzech pierwszych edycjach miał odcinek z 15 października 2006 roku, który oglądało aż 4,17 mln widzów przy udziale wynoszącym 30,54 proc. Natomiast wśród sezonów nadawanych w nowym paśmie „Kuba Wojewódzki” zgromadził najwięcej widzów 1 kwietnia 2008 roku, gdy gośćmi talk-show byli Przemysław Saleta i Mariusz Pudzianowski. Ten Ten odcinek oglądało 2,43 mln osób, a udział w rynku uplasował się na poziomie 27,86 proc.
Top odcinków z emisji niedzielnych | ||
Data | AMR | SHR % |
15-10-2006 | 4 168 964 | 30,54% |
24-09-2006 | 4 131 210 | 37,13% |
18-03-2007 | 4 115 652 | 31,48% |
6-05-2007 | 3 963 836 | 28,66% |
29-10-2006 | 3 588 805 | 27,36% |
Wirtualnemedia.pl | ||
Top odcinków z emisji wtorkowych | ||
Data | AMR | SHR % |
1-04-2008 | 2 433 529 | 27,86% |
8-12-2009 | 2 354 074 | 23,98% |
9-03-2010 | 2 299 038 | 25,75% |
1-12-2009 | 2 287 293 | 24,63% |
Wpływy reklamowe z 200 odcinków programu „Kuba Wojewódzki” wyniosły 213,8 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Kuba Wojewódzki, poza prowadzeniem talk-show, jeszcze jurorem nadawanego w TVN talent-show „X-Factor”.
* - dane za sezon wiosna 2013 dotyczą odcinków od 26 lutego br. do 16 kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: 200 odcinków „Kuby Wojewódzkiego”: 2 mln widzów i 214 mln zł z reklam