Rośnie widownia „Kuby Wojewódzkiego” w TVN
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda w TVN średnio niemal 500 tys. osób, o 120 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Z odcinka na odcinek programowi przybywa jednak widzów.
Premierowe odcinki 36. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki ok. godz. 22.40, począwszy od 5 marca br. Trzy pierwsze z nich (pokazane do 19 marca) obejrzało średnio 500 tys. osób, co zapewniło stacji 7,81 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 8,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 540 tys. widzów. Wzięli w nim udział Anna Mucha, Andrzej Seweryn i Michał Szpak, jurorzy produkcji TVN „Czas na Show. Drag Me Out”.
W porównaniu do emitowanej rok temu 34. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” zmalała o 120 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 620 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 8,87 proc. w grupie 4+ i 12,92 proc. w 16-49.
Z danych Nielsena wynika, że średni udział TVN w 2023 roku wyniósł 6,82 proc.
Dołącz do dyskusji: Rośnie widownia „Kuby Wojewódzkiego” w TVN
Pusty, krzykliwy program, w który głównym celem prowadzącego jest przysłonięcie i zagłuszenie gości, często ultraciekawych.