SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2012 biletów na mecz Polska-Niemcy w piłkarskiej promocji Warki (wideo)

Pod hasłem „Gramy o 2012 nagród tygodniowo” startuje piłkarska promocja piwa Warka (Grupa Żywiec). Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Just i OMD Macroscope.

Promocja Warki rozpoczynająca się pod hasłem „Gramy o 2012 nagród tygodniowo” jest związana z Euro 2012. W akcji - podzielonej na 6 tygodniowych odsłon - do wygrania jest 2012 biletów na mecz Polska-Niemcy, który na początku września zostanie rozegrany na nowym stadionie w Gdańsku, oraz szklanki Warki z wizerunkami 4 polskich stadionów na Euro 2012. Promocja jest oparta na kodach - znajdujących się na kapslach i zawleczkach opakowań Warki - które należy wysyłać SMS-owo jak najbliżej godziny 20:12.


Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji (30-sekundowy spot) oraz punktach sprzedaży handlu tradycyjnego i nowoczesnego (specjalne ekspozycje, materiały POSM, informacje na opakowaniach Warki). Kampanię przygotowały agencja reklamowa Just (kreacja) oraz dom mediowy OMD Macroscope (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: 2012 biletów na mecz Polska-Niemcy w piłkarskiej promocji Warki (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
wow ;)
0 0
odpowiedź
User
Bruce
Nie ma jak ambush.
0 0
odpowiedź
User
donek
będzie się działo!!!
0 0
odpowiedź