W tym roku TVP1 dwukrotnie wyemituje „Reklamę Dzieciom”, spoty 25 i 26 grudnia tuż po „Wiadomościach”
W pierwszy i drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1 - po głównym wydaniu „Wiadomości” - zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. To już 30. edycja charytatywnej akcji. - Decyzja ta miała na celu lepszą promocję akcji wśród widzów oraz wzmocnienie ekspozycji marek firm wspierających akcję - komentuje nam biuro prasowe Telewizji Polskiej.
Dochód z tegorocznej „Reklamy Dzieciom” w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w TVP do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje komisja ds. darowizn TVP.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Sprzedaż czasu reklamowego w charytatywnym bloku prowadzi Biuro Reklamy TVP.
Emisja 25 i 26 grudnia po „Wiadomościach” w TVP1
Spoty w ramach „Reklamy Dzieciom 2022” w tym roku będzie można obejrzeć dwukrotnie - w niedzielę, 25 grudnia 2022 roku w TVP1 po głównym wydaniu „Wiadomości” (około godz. 20.00) oraz dzień później o tej samej porze.
- Już w zeszłym roku zdecydowaliśmy się na dwukrotną emisję charytatywnego bloku reklamowego „Reklama Dzieciom”. Decyzja ta miała na celu lepszą promocję akcji wśród widzów oraz wzmocnienie ekspozycji marek firm wspierających akcję. W związku z tym, że jest to już trzydziesta akcja postanowiliśmy drugi blok reklamowy także dać w porze najwyższych oglądalności - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Telewizji Polskiej.
Dochód z zeszłorocznej „Reklamy Dzieciom” przeznaczono m.in. na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych (m.in.: do terapii integracji sensorycznej, do komunikacji alternatywnej, logopedycznej, doświadczania świata, do zajęć wczesnego wspomagania), realizację programów terapeutycznych (hipoterapia, zajęcia logopedyczne), czy zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży niepełnosprawnej (m.in.: sprzęt do komunikacji alternatywnej, monitorów interaktywnych), doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych, organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 9,76 proc.
Dołącz do dyskusji: W tym roku TVP1 dwukrotnie wyemituje „Reklamę Dzieciom”, spoty 25 i 26 grudnia tuż po „Wiadomościach”