SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

360e-com wspiera sprzedaż marki Orsay na niemieckim rynku

Należąca do Grupy ClickAd  spółka 360e-com, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu - omnichannel retargeting, wspiera markę odzieżową Orsay w działaniach remarketingu. Firma zdecydowała się rozszerzyć współpracę na rynek niemiecki.

Marka 360e-com funkcjonuje na rynku od września 2018 roku. Powstała poprzez połączenie spółek niezależnych Clickonometrics i Conversion Labs. Oferuje kompleksową usługę na polskim rynku w zakresie retargetingu. Działania polegają na ratowaniu sprzedaży w ecommerce za pośrednictwem zarówno kampanii banerowych, jak i mailingowych.

Z marką Orsay spółka współpracowała za pośrednictwem Conversion Labs od 2017 roku, zajmując się kompleksową obsługą w zakresie email retargetingu. Teraz współpracę rozszerzono na rynek niemiecki.

- Pomimo krótkiego okresu działań dla Orsay na europejskich rynkach oraz nieustannej konieczności optymalizacji parametrów kampanii, możemy powiedzieć, że odnieśliśmy sukces. Dotychczasowe wyniki znacząco przekroczyły nasze oczekiwania i w dalszym ciągu bardzo dynamicznie rosną - mówi Krzysztof Łada, prezes zarządu 360e-com.

Dołącz do dyskusji: 360e-com wspiera sprzedaż marki Orsay na niemieckim rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl