Niewidzialni sportowcy w reklamach 4F Fuel
Pod hasłem „Feeling empty? Add some Fuel” rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa suplementów diety 4F Fuel. Producent przygotował ją wspólnie z firmami marketingowymi PZL, Best Regards Prdctn i LocoMotive.
Kampania jest oparta na spotach, w których osoby uprawiające różne aktywności sportowe są przezroczyste, widać jedynie ich ubrania. Zmienia się to, gdy sięgają po suplementy diety 4F Fuel.
Akcja obejmuje internet (m.in. Facebook i Instagram), 30 czołowych klubów fitness (m.in. ZdroFit, Just Gym, Fit Fabric, Fitness Academy i Fabryka Formy), 270 siłowni w całej Polsce (spoty na interaktywnych ekranach Move TV) oraz sklepy 4F.
Suplementy diety 4F są dostępne w sprzedaży od połowy ub.r.
Koncepję kreatywną kampanii przygotowano wspólnie z agencją PZL. Spoty wyreżyserował Igor Ignacy Leśniewski, realizacją zajął się dom produkcyjny Best Regards Prdctn, a postprodukcją i udźwiękowieniem - LocoMotive.
Dołącz do dyskusji: Niewidzialni sportowcy w reklamach 4F Fuel