SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Lewandowski w wirtualnej przymierzalni i reklamach nowej kolekcji 4F

Z początkiem października do sprzedaży trafiła pierwsza wspólna kolekcja treningowa "4F X RL9", przygotowana przez 4F z ambasadorem marki Robertem Lewandowskim.

To pierwsza kolekcja treningowa przygotowana przez producenta 4F z Robertem Lewandowskim. To równocześnie druga odsłona współpracy 4F z najlepszym piłkarzem świata, a jej hasłem przewodnim jest tym razem "Every move builds your story". Hasło to jest równocześnie głównym przekazem kampanii zwracającej uwagę, że nie da się dojść do poziomu mistrzowskiego na skróty.

- Mamy wielką satysfakcję, że współpracujemy z najlepszym piłkarzem świata – Robert Lewandowski to wzór do naśladowania nie tylko w świecie sportu. Także ambicje 4F sięgają wysoko – pragniemy się rozwijać dostarczając naszym klientom wyjątkowe rozwiązania, tak by także oni mogli uzyskiwać jak najlepsze wyniki w sportach, które uprawiają, podnosząc jednocześnie poziom satysfakcji z aktywności fizycznej -  mówi Igor Klaja, CEO OTCF, właściciela marki 4F.

Co w kolekcji 4F i Lewandowskiego?

W kolekcji klienci znajdą między innymi koszulki z krótkim rękawem, bezrękawniki, szorty, spodnie, bluzy oraz akcesoria np. skarpety czy plecaki. Dominujące kolory to czerń, szarość, bordo, khaki oraz czerwień. Wszystkie elementy pasują do siebie, można je zatem dowolnie łączyć i mieszać. Celem przyświecającym twórcom kolekcji było przygotowanie ubrań sportowych, które będą wspierać w treningu, gwarantując wygodę i swobodę ruchów.

"Materiały funkcyjne z wykończeniem antybakteryjnym zapewniają skuteczne odprowadzanie wilgoci w trakcie ćwiczeń, a strategicznie rozmieszczona wentylacja zapewnia odpowiednią cyrkulację powietrza" - opisuje producent.

Produkty z linii 4F x RL9 już teraz dostępne są w sklepie internetowym, w aplikacji 4F i w sklepach stacjonarnych marki.

E-przymierzalnie z awatarem Lewandowskiego  

Z pomocą nowoczesnej technologii 4F umożliwia swoim klientom wizytę w e-przymierzalni, w której awatar Roberta Lewandowskiego, pozwoli na odpowiedni wybór rozmiaru garderoby bez wychodzenia z domu. Tak jak w przypadku produktów z wiosennej odsłony i tym razem, przy pomocy technologii 3D i rozszerzonej rzeczywistości, można zobaczyć każdą część garderoby z kolekcji na sylwetce mistrza piłki. Dodatkowo klienci marki mogą zwizualizować produkty na własnej sylwetce w e-przymierzalni. Indywidualnego awatara można stworzyć przy wykorzystaniu podstawowych informacji o sylwetce, czyli podając wymiary takie jak wzrost, obwód klatki piersiowej, talii i pośladków.

Awatar Roberta Lewandowskiego można wyświetlić na wybranych smartfonach.

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski w wirtualnej przymierzalni i reklamach nowej kolekcji 4F

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iryk
Chory kraj znów jego reklama przecież restauracje otworzył to się robi żenada i kolejna reklama
odpowiedź