4Frame odpowiada za kampanię dot. obchodów setnej rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego
Agencja 4Frame wygrała przetarg władz woj. wielkopolskiego na przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej obchodów 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Pokonała w nim siedem konkurencyjnych agencji.
W przetargu, oprócz wybranej agencji 4Frame, brały też udział: Mastermind Media (oferta z ceną 2,43 mln zł), Grupa Eskadra (z ceną 2,36 mln zł), Polska Press (z ceną 2,57 mln zł), MK Group (z ceną 2,44 mln zł), Media Republic (z ceną 1,74 mln zł), BERM (z ceną 2,45 mln zł) i Tarraya (z ceną 2,45 mln zł). 4Frame zaproponowała kwotę 2,45 mln zł.
Celem zaplanowanej przez władze regionu kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności Powstania Wielkopolskiego i 100. rocznicy jego obchodów wśród mieszkańców Polski poprzez przygotowanie atrakcyjnych w formie i wymowie działań, które mają zainspirować odbiorców do tego aby dowiedzieć się więcej na temat przebiegu i znaczenia Powstania Wielkopolskiego.
Działania reklamowe mają wykorzystywać hasło „Wolność liczy się w każdym wieku”, które towarzyszy głównym obchodom 100. rocznicy wybuchu Powstania. Jego celem jest budowanie pomostu między pokoleniami i podkreślenie wolności jako wartości uniwersalnej.
Grupę docelową kampanii stanowią osoby w wieku od 15 do 60 lat. Działania promocyjne mają mieć zasięg ogólnopolski, obejmować będą radio, prasę, telewizję, media społecznościowe, internet, outdoor, content marketing, współpracę z influencerami, blogerami itp. Potrwają do końca br.
Dołącz do dyskusji: 4Frame odpowiada za kampanię dot. obchodów setnej rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego