540 tys. widzów „Szkła kontaktowego”. TVN24 przegrywa z TVP Info
W okresie od 4 września do 19 października br. program „Szkło kontaktowe” śledziło średnio 543 tys. widzów. Audycja daje TVN24 pozycję wicelidera oglądalności wśród stacji newsowych, przegrywając z TVP Info.
Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 4 września do 19 października 2017 roku wyniosła 543 tys. osób, co przełożyło się na 4,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,07 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 10 września br. - obejrzało je 695 tys. widzów.
Kanał TVN24 w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Monikę Olejnik przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVP Info. Antena ta ma w tym paśmie 5,05 proc. udziału (emituje ona w tym czasie głównie konkurencyjne programy „W tyle wizji” i „W tyle wizji ekstra”). Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,93 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu aktualnie są m.in.: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Grzegorz Markowski oraz Artur Andrus, który nie otrzymał dalszej zgody od Polskiego Radia na pracę w TVN24.
Twórcą „Szkła kontaktowego” jest Grzegorz Miecugow, który zmarł 26 sierpnia br. po ciężkiej chorobie.
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 4,29 proc.
Dołącz do dyskusji: 540 tys. widzów „Szkła kontaktowego”. TVN24 przegrywa z TVP Info
I na tym kończy się moja zgodność z @LEWAKIEM wyżej, bo ja w odróżnieniu od lewaków nie uważam wysokich słupków oglądalności za wyznacznik wysokiego poziomu merytorycznego. Masy ludowe generalnie wolą oglądać tandetę, kicz, banał itp. Z telewizji informacyjnych też chętniej wybierają te mniej wartościowe, o lewackim skrzywieniu i niesprawiedliwej antyPiSowskiej propagandzie.