7 nowych osób w Carat Polska. Stańczak-Boużyk, Grzelak i Ploch communications managerami
Pracę w dziale client service domu mediowego Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) zaczęło 7 nowych pracowników: Aneta Stańczak-Boużyk, Jakub Grzelak oraz Robert Ploch jako communications managerowie, Agata Szymańska jako senior communications planner, Krzysztof Wus i Magdalena Wiśniewska jako communications plannerzy oraz Paweł Działak jako junior communications planner.
Aneta Stańczak-Boużyk dołączyła do zespołu obsługującego Mondelez, w którym jako communications manager zajmie się obsługą kategorii kaw i ciastek. Ostatnio pracowała jako media manager w ZenithOptimedia Group, gdzie zarządzała zespołem pracującym dla marki L’Oreal .Wcześniej była związana z Mindshare Polska i Starcom Mediavest Group, gdzie pracowała przy obsłudze takich klientów jak GSK CH, UPC Polska, Raiffeisen Polbank, Lisner/Muller, Kompania Piwowarska i Gillette.
Robert Ploch w zespole obsługującym Mondelez będzie zajmował się takimi markami jak Milka, Prince Polo, Alpen Gold i Tassimo. Z branżą domów mediowych jest związany od ponad 8 lat, poprzednio pracował w MediaCom Warszawa jako international account manager. Realizował projekty dla takich firm i marek jak Coca-Cola Company, Shell Global czy Kompania Piwowarska.
Jakub Grzelak dołączył w Carat Polska do zespołu obsługującego firmy Mattel, KRKA Polska, Pernod Ricard i Brother. Poprzednio tak jak Ploch pracował w MediaCom Warszawa jako international account manager. Realizował projekty komunikacyjne dla GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, Allianz, Eurosportu i Grupy Żywiec.
Agata Szymańska objęła funkcję senior communications plannera w zespole obsługującym firmy Arla, Triumph oraz Netia. Ostatni rok spędziła w agencji reklamowej H2O Creative, wcześniej pracowała w domu mediowym Maxus.
Krzysztof Wus dołączył do Carat Polska do zespołu obsługującego Mondelez. Przez ostatnie półtora roku miał okazję realizować kampanie komunikacyjne dla Kompanii Piwowarskiej w domu mediowym MEC.
Magdalena Wiśniewska poprzednio też pracowała w MEC, a ogółem z branżą mediową związana jest od 5 lat. Wcześniej zajmowała się planowaniem działań offline i online dla takich klientów jak T-Mobile, Orange, SABMiller i Coty.
Paweł Działak ukończył studia w zakresie stosunków międzynarodowych ze specjalizacją związaną z kreowaniem wizerunku marki w internecie.
Dołącz do dyskusji: 7 nowych osób w Carat Polska. Stańczak-Boużyk, Grzelak i Ploch communications managerami