SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

790 tys. widzów „Domu marzeń 2”. Program stracił 220 tys. widzów

Drugi sezon reality-show „Dom marzeń” ogląda średnio 793 tys. osób, o około 220 tys. widzów mniej niż premierową odsłonę produkcji pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji formatu wypada najsłabiej z tzw. wielkiej czwórki w grupie 4+ i jest trzeci w 16-49.

„Dom marzeń 2” na antenie TVN pokazywany jest w środy o godz. 20.55, począwszy od 14 czerwca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków reality-show wyniosła 793 tys. osób, co przełożyło się na 6,18 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 8,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,32 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię przyciągnął drugi odcinek formatu, który śledziło średnio 1,01 mln widzów.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Dom marzeń” stracił około 220 tys. widzów. Pokazywany wówczas pierwszy sezon produkcji po trzech odcinkach śledziło średnio 1,01 mln osób, co przekładało się na 8,90 proc. udziału w 4+ oraz 11,49 proc. w 16-49. Program pokazywany był wówczas w zupełnie innym paśmie - w soboty o 20.00.

TVN w paśmie nadawania reality-show „Dom marzeń” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Liderem jest TVP1 z udziałem na poziomie 13,62 proc., nadająca w tym czasie filmy fabularne. Drugi jest Polsat (12,26 proc.; filmy i koncert „Wrocław w rytmie disco”), a trzecia - TVP2 (7,72 proc.; pasmo filmowe).

Również wśród widzów w grupie 16-59 lat TVN jest liderem. Z kolei w grupie komercyjnej, docelowej dla reklamodawców, stacja zajmuje miejsce trzecie.

„Dom marzeń” to polska adaptacja brytyjskiego formatu „Building The Dream”. W drugiej edycji również występuje 10 par, które wspólnie budują dom.

Program ponownie prowadzi Ula Chincz, a kierownikiem budowy jest Wiesław Skiba.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 9,88 proc.

Dołącz do dyskusji: 790 tys. widzów „Domu marzeń 2”. Program stracił 220 tys. widzów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wer
Kolejna porażka TVN
odpowiedź
User
widz
A mnie się program podoba i oglądam każdy odcinek..BRAWO TVN.
odpowiedź
User
wojtas
meetbajces:)
odpowiedź