SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

7Up ma nowe logo

Koncern PepsiCo wprowadza międzynarodowy rebranding marki napojów 7Up.

Koncern PepsiCo zaprezentował międzynarodową identyfikację wizualną swojego napoju cytrynowo-limonkowego 7Up. Do charakterystycznego dla marki zielonego koloru dodano akcenty innych cytrusowych odcieni. dodatkowo liczba 7 w logo ma długie cienie, które ją unoszą. Uproszczono również elementy graficzne – m.in. plasterki cytryny.

Rebranding 7Up jest wynikiem nowej strategii marki „ UPliftment ” , która obiecuje kupującym „oderwanie się od rutyny dnia codziennego”.

- Nasza nowa identyfikacja wizualna 7Up została zainspirowana przede wszystkim sposobem, w jaki marka inspirowała ludzi na przestrzeni dziejów — powiedział cytowany w komunikacie prasowym starszy wiceprezes i dyrektor ds. projektowania PepsiCo, Mauro Porcini.  - Zespół projektowy i innowacyjny PepsiCo stworzył dynamiczną i pewną siebie identyfikację wizualną, która rezonuje w różnych kulturach, regionach i językach”.

Marka 7Up zmienił wcześniej swoją identyfikację wizualną w 2014 roku. Zmiana była spowodowana repozycjonowaniem, które zostało opisane jako „nonkonformizm, oryginalność i dowcip”.

Dołącz do dyskusji: 7Up ma nowe logo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Snoop
jest extra
odpowiedź
User
Pani od polskiego
Info dla autora bg: 7 to cyfra, nie liczba
odpowiedź