Adam Ferency w kampanii promującej aplikację nc+ GO
Pod hasłem „Wypróbuj na ferie” wystartowała kampania reklamowa promująca nową odsłonę aplikacji nc+ GO, dostępnej dla abonentów platformy nc+. Akcja obejmuje telewizję i internet, a w spocie wystąpił aktor Adam Ferency.
Na potrzeby kampanii został przygotowany specjalny serwis go.ncplus.pl, w którym Adam Ferency przedstawia najważniejsze zalety aplikacji, w tym prezentuje tzw. tutorial, objaśniający jak korzystać z aplikacji na urządzeniach mobilnych.
W ramach promocji dla nowych i przedłużających umowy abonentów nc+ przygotowała ofertę z tabletem LG za 1zł z zainstalowaną aplikacją nc+ GO.
Nowa wersja aplikacji nc+ GO umożliwia korzystanie z nawet 80 kanałów na żywo, a także kolekcji VoD. Aplikacja dostępna jest na urządzeniach z systemem Android, iOS, Windows Phone oraz w wersji na komputery na stronie ncplusgo.pl (więcej na ten temat).
Kampania obejmuje telewizję (kanały tematyczne TVP, TVN, Polsatu, Discovery, AXN, FOX, MTV Polska, Muzo.tv, 4Fun.TV, VIVA Polska) oraz internet (serwisy Agory, WP, Polska Press Grupy, Filmweb, tabletowe wydania „Newsweeka”, „Forbesa”, „Polityki” i „Logo”, a także media społecznościowe i mobilne oraz YouTube). Za kreację kampanii odpowiada agencja 2012, a za planowanie i zakup mediów - Havas Media.
Z testowej wersji aplikacji nc+ GO korzysta już ponad 60 tys. abonentów platformy nc+. Na koniec czerwca ub.r. operator miał 2,11 mln klientów, o 3 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Adam Ferency w kampanii promującej aplikację nc+ GO