Adam Semik dyrektorem AdAction
Adam Semik objął stanowisko dyrektora w spółce AdAction. Jest z nią związany od niecałych dwóch lat.
Jako dyrektor AdAction Adam Semik będzie odpowiadał za koordynację jej działalności i rozwój wszystkich produktów: gier reklamowych, reklamy w grach (projekt PlayAds), reklamy mobilnej w MobiAds oraz projektów marketingu społecznościowego. Stanowisko to od dłuższego czasu nie było w firmie obsadzone, a rolę kierowniczą pełnili członkowie zarządu. Wcześniej dyrektorem generalnym spółki był Jacek Jankowski
Adam Semik jest związany z AdAction od jesieni 2008 roku, wcześniej zajmując się sprzedażą reklam w grach komputerowych i projektach mobilnych (więcej). Wcześniej pracował m.in. w portalu Interia.pl, sieci reklamowej IDMnet oraz domu mediowym OMD Poland.
Przypomnijmy, że od maja bieżącego roku AdAction ma wspólne struktury handlowe z IDMnetem, również należącym do Grupy ZPR (więcej). – Potrzebna jest nam osoba, która będzie koordynować projekty związane z tworzeniem produktów reklamowych i działania produkcyjne – uzasadnia awans Semika Adam Dyba, wiceprezes IDMnetu.
Dołącz do dyskusji: Adam Semik dyrektorem AdAction