Adam Sztaba reklamuje Miele
Firma Miele Polska rozpoczęła kampanię promującą urządzenia kuchenne. Twarzą projektu został kompozytor i dyrygent Adam Sztaba.
Idea kampanii odwołuje się do połączenia kulinariów ze światem muzyki. Pokazuje, że kuchnia to miejsce, w którym – jak w muzyce – liczy się idealna kompozycja i precyzja.
Hasło kampanii: „Odkryj kuchnię, która brzmi precyzją” komunikuje jedną z kluczowych cech urządzeń Miele: precyzję, która odnosi się do jakości wykonania i działania urządzeń, a także do kulinarnych efektów osiąganych w kuchni wyposażonej w Miele.
- Szukaliśmy pomysłu, który kontekstowo wyróżnia i pokazuje klasę marki. Zależało nam na zakomunikowaniu takich cech, które stanowią rzeczywistą przewagę naszych urządzeń - mówi Agata Majerska-Węgier, brand activation manager z Miele Polska. - Świat muzyki i sztuki to także naturalny kontekst dla marki premium, w którym czujemy się doskonale. Cieszymy się też ze współpracy z Adamem Sztabą – jednym z najważniejszych współczesnych kompozytorów, który znakomicie wcielił się w rolę wirtuoza w kuchni Miele, a także skomponował specjalny utwór z motywem dźwięków urządzeń Miele.
Kampania realizowana jest online, w prasie, OOH i w kinach. Za strategię, koncepcję kreatywną oraz współpracę z ambasadorem odpowiada agencja GoldenSubmarine. Producentem materiałów video jest studio Brown Sugar. Za działania offline odpowiada dom mediowy Star Media.
Kampania potrwa do końca roku.
Dołącz do dyskusji: Adam Sztaba reklamuje Miele