Model ZX 2K BOOST Pure w ofercie adidas Originals
Marka adidas Originals wprowadza na rynek model sneakersów ZX 2K BOOST Pure. Launch wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez VMLY&R.
Polskiej premierze nowej sylwetki z rodziny ZX towarzyszy kolejna odsłona kampanii spod znaku ZXIENCE. Adidas Originals na jej potrzeby stworzył unikatowe muzyczne doświadczenie we współpracy z duetem PRO8L3M.
Influencerzy otrzymali ZX 2K BOOST Pure razem z muzycznym urządzeniem, w którym mogli odkryć fragmenty najnowszego singla “V”, zapowiadającego nowe wydawnictwo zespołu. Dzięki przesyłce od adidas każdy mógł poeksperymentować z dźwiękami stworzonymi przez PRO8L3M i zanurzyć się w niezwykle satysfakcjonującym świecie ZX.
Muzyczna kampania addidas ZX 2K BOOST Pure
Efekty muzycznych eksperymentów można było zobaczyć między innymi w kanałach social media Maffashion, Magdy Beredy, Mary Jeleniewskiej, Martyny Pysi, Leny Moonlight, Mikołaja Śmieszka, Olgi Kleczkowskiej, Twins Style, Pawła Zmitrowicza (Pawel_Official) czy Jakuba Wrotniaka (Jacob4yt).
Na potrzeby kampanii adidas Originals stworzył także materiały wideo we współpracy z influencerami, Marcysią Ryskalą i Mateuszem Trąbką. Efekty sesji zdjęciowej można zobaczyć na ich profilach w serwisie Instagram, a content wideo był publikowany na kanałach marki na Facebooku i Instagramie.
Za strategię, kreację, produkcję muzycznych urządzeń, social listening oraz współpracę z influencerami i duetem PRO8L3M odpowiada VMLY&R.
Dołącz do dyskusji: Model ZX 2K BOOST Pure w ofercie adidas Originals