adidas promuje buty Nite Jogger galerią sztuki w wirtualnej rzeczywistości
Na potrzeby promocji modelu adidas Nite Jogger “Nigdy nie jest zbyt późno”, marka wykorzystała technologię rozszerzonej rzeczywistości, łącząc ją z pracami graficznymi artystów. W efekcie powstała aplikacja CreatorsByNite, w którj można oglądać dzieła 3D w przestrzeni miejskiej. Za koncept kreatywny oraz egzekucję projektu odpowiedzialna jest agencja Labcon (Group One).
Buty adidas Nite Jogger promowane są od kilku tygodni w mediach i ze wsparciem influencerów. Teraz marka zaprosiła do współpracy artystów-grafików - Anię Augustynowicz, Łukasza Habierę oraz Oskara Podolskiego. Stworzyli oni grafiki 3D w wirtualnej rzeczywistości.
Projekty powstały w aplikacji VR do tworzenia modeli 3D Google Tilt Brush, która umożliwia zastosowanie przeróżnych technik malarskich i graficznych, wybór struktur, tekstur i kolorów oraz prostych animacji.
W efekcie powstały trzy interpretacje claimu "It’s never too late": kolaż z wykorzystaniem zdjęć ambasadorów marki - Maffashion i Żabsona, streetartowy but 3D, oraz typograficzny kubik z butem.
Proces tworzenia grafik został zarejestrowany i zmontowany w formie krótkiego wideo składającego się z ujęć POV (podglądu z gogli VR), materiału z wykorzystaniem techniki greenbox oraz animowanych modeli 3D.
Po raz pierwszy grafiki zostały zaprezentowane w wirtualnej galerii sztuki podczas kwietniowego eventu newonce by Nite połączonego z otwarciem newonce.bar. Teraz można je zobaczyć w także w aplikacji CreatorsByNite.
Artyści są zaangażowani także w promocję konkursu marki adidas.
Za koncepcję kreatywną oraz egzekucję projektu odpowiedzialna jest agencja Labcon, prowadząca komunikację adidasa od stycznia 2019.
Dołącz do dyskusji: adidas promuje buty Nite Jogger galerią sztuki w wirtualnej rzeczywistości