Advertigo sprzedało PPE.pl funduszowi Online Venture za 2,05 mln zł
Spółka Advertigo, wydawca m.in. miesięcznika „Teraz Rocka”, podpisała umowę sprzedaży Online Venture serwisu o grach wideo PPE.pl. Wartość transakcji to 2,05 mln zł.
W komunikacie giełdowym Advertigo zaznaczono, że PPE.pl został sprzedany w formie zorganizowanej części przedsiębiorstwa.
List intencyjny w tej sprawie Advertigo i Online Venture podpisały w połowie marca br.
Serwis PPE.pl zajmuje się tematyką gier wideo. Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. zanotował 739 tys. użytkowników, 8,06 mln odsłon oraz 12 minut i 26 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.
PPE.pl to kolejny serwis o grach wideo zmieniający właściciela. Miesiąc temu Polygamia.pl została przejęta przez Wirtualną Polskę.
W połowie ub.r. Advertigo sprzedało spółce Idea Ahead, wydawcy m.in. magazynu „Pixel”, prawa do miesięcznika „PSX Extreme” o grach wideo.
Advertigo wydaje miesięcznik „Teraz Rock”, jego kwartalne numery specjalne i serwis internetowy. W czwartym kwartale ub.r. firma zanotowała spadek przychodów o 44,9 proc. oraz wzrost zysku netto ze 111,5 do 252,1 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Advertigo sprzedało PPE.pl funduszowi Online Venture za 2,05 mln zł