Adweb dla producenta bielizny Kinga
Polski producent bielizny Kinga powierzył agencji interaktywnej Adweb stworzenie strony internetowej dla kolekcji bielizny z linii Sophie Verney.
Stworzenie serwisu jest jednym z elementów strategii marketingowej mającej na celu promocję nowej linii bielizny Sophie Verney oraz wsparcie działań wizerunkowych marki Kinga Lingerie de Femme. Celem jest zwiększenie widoczności w sieci oraz wzmocnienie prowadzonych na bieżąco działań komunikacyjnych marki Kinga z otoczeniem i klientkami.
Stworzona strona jest dedykowana dla specjalnej linii bielizny skierowanej do kobiet o dużym biuście. Główną bohaterką i muzą jest Marilyn Monroe. Layout strony utrzymany został w barwach brązu, beżu i bieli. Stonowane kolory dominują również w całej kolekcji linii Sophie Verney. Charakter strony www ma podkreślać luksusowość oferowanych produktów i nawiązywać do szyku lat 50. ubiegłego wieku. Kolekcja kierowana jest do kobiet, które lubią rzeczy uwodzicielskie, ale jednocześnie subtelne i z klasą. Grafika strony bazuje na zdjęciach przedstawiających modelkę stylizowaną na postać Marilyn Monroe, która jest motywem przewodnim kolekcji.
Serwis bazuje na kilku podstronach, które oprócz aktualnej kolekcji prezentują również te poprzednie, co daje klientkom dostęp do całej oferty. Na stronie znajdują się również porady dotyczące właściwego wyboru, dopasowania, przechowania i prania delikatnej bielizny.
Za całość realizacji znajdującego się pod adresem http://www.sophieverney.pl/ serwisu odpowiedzialna jest agencja interaktywna Adweb, a za działania wizerunkowe w internecie i poza nim Vanguard PR.
Dołącz do dyskusji: Adweb dla producenta bielizny Kinga