Agata Tadra szefem działu autopromocji Polsatu
Agata Tadra od listopada br. objęła stanowisko szefa działu autopromocji i oprawy antenowej Telewizji Polsat.
Tadra z działem autopromocji Polsatu jest związana od 2013 roku - była producentką spotów promocyjnych stacji.
- Po dwóch latach bliskiej współpracy z Agatą uznałam, że jest już gotowa do samodzielnego kierowania tym obszarem. Będzie odpowiedzialna za autopromocję i oprawę anteny głównej, jak i kanałów tematycznych - mówi nam Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor pionu marketingu Telewizji Polsat, która ostatnio bezpośrednio kierowała działem autopromocji i oprawy antenowej.
Obok działu autopromocji w skład pionu marketingu Telewizji Polsat wchodzą działy promocji, public relations oraz badań i analiz.
Wcześniej Agata Tadra pracowała w Grupie TVN. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła również podyplomowe studia Organizacji Produkcji Filmowej i Telewizyjnej w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Polsatu w rynku w październiku br. wyniósł 12,88 proc.
Dołącz do dyskusji: Agata Tadra szefem działu autopromocji Polsatu