Agencja click community obsłuży Microsoft Polska w social media
Microsoft Polska w wyniku zakończonego przetargu wybrał agencję click community do obsługi w mediach społecznościowych. Umowę podpisano na dwa lata.
Click community zajmie się obsługą komunikacji w mediach społecznościowych takich produktów Microsoftu jak Xbox, Microsoft Dynamics, Windows, czy Surface.
Oprócz obsługi reklam na Facebooku, czyli ustalaniu budżetów mediowych i tworzeniu reklam, click community zadba również o to, by sprawnie funkcjonował kanał na YouTube i profil na LinkedIn. Ponadto agencja będzie odpowiadała za pozycjonowanie marki Microsoft poprzez współpracę z influencerami. Obecnie stawia na tzw. user generated content, czyli treści tworzone dla marki przez aktywnych i opiniotwórczych użytkowników kanałów społecznościowych, którzy są jednocześnie konsumentami produktów.
Umowa między click community a Microsoft Polska podpisano na dwa lata. Nie podano liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
Dołącz do dyskusji: Agencja click community obsłuży Microsoft Polska w social media