Agencja iProspect wygrała przetarg Link4
Agencja iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg firmy ubezpieczeniowej Link4. Umowa ma charakter długofalowy.
Współpraca obejmie obsługę mediową we wszystkich kanałach digitalowych, opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie i zakup mediów. iProspect został jednocześnie wyłączną agencją LINK4 odpowiadającą za działania performance w produkcie komunikacyjnym. Umowa ma charakter długofalowy.
- Link4 nieustannie wdraża najnowsze usługi i rozwiązania technologiczne w obszarze marketingu online, naturalną więc dla nas drogą było rozpoczęcie współpracy z jednym z liderów w branży, jakim jest agencja iProspect. Jesteśmy przekonani, że eksperci z zespołu iProspect pomogą nam jeszcze skuteczniej dotrzeć z naszą ofertą do klientów i zadbać o ich jak najlepsze doświadczenia – podkreśla Mirosław Gilarski, członek zarządu Link4.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Informują jedynie, że współpraca będzie długofalowa.
W zakresie kreacji reklam Link4 współpracuje m.in. z 2012 Agency, media do kampanii ubezpieczyciela planuje i kupuje Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU.
Dołącz do dyskusji: Agencja iProspect wygrała przetarg Link4
Patrycja nie pracuje tam od blisko roku