Agencja Lepont rozpoczyna współpracę z Paprocki&Brzozowski
Marka odzieżowa Paprocki & Brzozowski powierzyła agencji Lepont obsługę mediowo-influencerską pokazu mody, który odbędzie się już w lipcu.
Agencja Lepont będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i działań PRowo-influencerskich w ramach nadchodzącego, pierwszego od pandemii pokazu mody marki.
Po stronie agencji do obsługi dedykowany jest 4-osobowy zespół.
- Zaproszenie do współpracy przez markę Paprocki & Brzozowski to ogromna satysfakcja. Nie ma drugiej polskiej marki mody, z taką historią i sukcesem, który utrzymuje się na rynku od ponad 20 lat. To dla nas ogromny zaszczyt prowadzić działania PR dla marki, podczas pokazu, który będzie pierwszą imprezą o charakterze masowych, zrealizowaną z rozmachem i w niezwykłej oprawie dla
duetu projektantów od czasu wybuchu pandemii.” - mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont.
Duet Paprocki&Brzozowski powraca do realizacji pokazów mody i zaprezentuje swoją najnowszą kolekcję Timeless oraz szytą na miarę kolekcję Atelier w warszawskiej Elektrowni Powiśle na początku lipca br.
Agencja Lepont odpowiada za obsługę mediowo-influencerską pokazu, która obejmuje m.in. prowadzenie biura prasowego, przygotowanie oraz koordynację listy gości i RSVP, działania PR-owo - influencerskie oraz koordynację agencji prasowych podczas
wydarzenia, consulting związany z ogólną organizacją wydarzenia.
Za obsługę wydarzenia odpowiedzialny jest zespół kierowany przez Monikę Marszałek, head of communication w Lepont. Działania po stronie agencji poprowadzi Wiktoria Kania, PR & influencer manager, która na co dzień odpowiada m.in. za komunikację marek
beauty oraz projekty specjalne.
Współpraca została nawiązana drogą rekomendacji i ma charakter projektowy.
Dołącz do dyskusji: Agencja Lepont rozpoczyna współpracę z Paprocki&Brzozowski