Polot nową agencją w grupie Przestrzeń
Na rynku zadebiutowała agencja Polot. To wspólny projekt Dawida Kaźmierczaka i agencji Przestrzeń.
Agencja Polot będzie zajmowała się tworzeniem działań digitalowych - strategii, contentu, aktywności w social mediach, influencer marketingu.
- Polot to piękne polskie słowo, powinniśmy go używać częściej nie tylko w mowie potocznej, ale przede wszystkim w digitalowej komunikacji. Lekkość, łatwość w sposobie wyrażania swoich wartości, błyskotliwość i współtworzenie komunikacji razem z twórcami popkultury, to wartości, które przyświecają nam w pracy. Dla nas digital i social media to wielki plac zabaw dla naszej kreatywności – mówi Dawid Kaźmierczak założyciel Polotu.
Polot jest trzecią spółką z grupy Przestrzeń. W jej skład wchodzą Wyraz (specjalizuje się w komunikacji wizualnej) oraz Rozgłos (agencja mediowa).
Dawid Kaźmierczak dołączył do zespołu agencji Przestrzeń w styczniu tego roku. Odpowiada za ofertę dotyczącą kreatywnej komunikacji w kanałach social media & digital.
Wcześniej pracował jako social media & PR director w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Był liderem projektów social media & PR m.in. dla Zalando, Burger King, BNP Paribas, wcześniej w McCann dla Mastercard oraz Storytel.
Agencja Przestrzeń pracuje dla takich klientów, jak: Decathlon, Nestle, Pepsico czy Johnson&Johnson.
Dołącz do dyskusji: Polot nową agencją w grupie Przestrzeń