Agnieszka Chylińska reklamuje promocję abonamentu i Play Now TV w Play
Ruszyła nowa kampania Play z udziałem piosenkarki Agnieszki Chylińskiej.
W nowych spotach reklamowych Agnieszka Chylińska reklamuje ofertę promocyjną Play, w ramach której przez sześć miesięcy za darmo można korzystać z internetu stacjonarnego lub bezprzewodowego, przy zakupie pakietu telewizji Play Now TV.
Spoty można oglądać m.in. w internecie.
Agnieszka Chylińska w ostatnich latach obok kariery muzycznej współpracuje z TVN, jest jurorką programu "Mam talent". Chylińska reklamowała Play już w 2017 roku. Wystąpiła obok Adama Małysza w kampanii promującej ofertę odNowa, której najważniejszą cechą był brak ograniczeń czasowych w wykorzystywaniu zainwestowanych środków oraz wykupionych pakietów.
Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa (planowanie i obsługa mediów).
Play przejęty przez grupę Iliad
P4 to główna spółka zależna notowanego na warszawskiej giełdzie Play Communications. W trzecim kwartale ub.r. Play Communications zanotował 1,8 mld zł przychodów, 1,39 mld zł kosztów operacyjnych i 269,8 mln zł zysku netto. Na koniec września telekom miał 12,9 aktywnych klientów: 9,05 mln abonentów i 3,85 mln użytkowników ofert prepaid. W ciągu kwartału telekom zyskał 388 klientów prepaidowych przejętej sieci Virgin Mobile Polska.
Pod koniec listopada francuska Grupa Iliad rozliczyła ogłoszone we wrześniu wezwanie do sprzedaży akcji Play Communications, w ramach którego za 9,6 mld zł przejęła walory stanowiące 96,7 proc. kapitału firmy.
W drugiej połowie października grupa Iliad zawarła już umowę sprzedaży 60 proc. spółki zależnej Play Communications z ok. 7 tys. wież nadawczych. Kupującym jest Cellnex, a kwota transakcji to ok. 804 mln euro.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Chylińska reklamuje promocję abonamentu i Play Now TV w Play