Agnieszka Gajzler, Artur Manista i Przemysław Janus w kierownictwie Isobar Polska
Do kierownictwa agencji reklamowej Isobar Polska (należącą do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli Agnieszka Gajzler, Artur Manista i Przemysław Janus, obejmując nowo utworzone funkcje. Gajzler i Manista poprzednio pracowali w Dentsu, natomiast Janus przeszedł z Bain & Company.
Agnieszka Gajzler objęła w Isobar Polska funkcję wiceprezesa ds. mediów i contentu. Będzie odpowiadać za rozwój usług agencji związanych z content marketingiem. Poprzednio była wiceprezesem i dyrektorem innowacji w domu mediowym Carat (należącym do Dentsu Aegis Network Polska), jednocześnie nadal będzie zajmować stanowisko chief product officera w Dentsu.
Artur Manista jako wiceprezes ds. rozwoju biznesu będzie odpowiadał w Isobar Polska za piony obsługi klientów i nowego biznesu oraz rozwój kompetencji agencji związanych z marketingiem sportowym. Poprzednio pełnił w niej funkcję dyrektora rozwoju biznesu - zajmował się m.in. partnerstwem strategicznym ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce oraz współpracą z Sopot Match Race.
Przemysław Janus objął w Isobar Polska funkcję COO. Poprzednio pracował jako doradca w firmie Bain & Company. Wcześniej był m.in. dyrektorem finansowym w HSBC Bank Poland oraz ABN AMRO Bank Poland, Business Lease i agencji interaktywnej AdPilot. Pracował też w firmie Capgemini, Creditanstalt InvestmentBanku polskim oddziale Ericssona.
- Decyzja o powołaniu nowych stanowisk w naszej organizacji to inwestycja w kluczowe obszary rozwoju agencji z pogranicza strategii, kreacji, mediów i technologii - komentuje Monika Bierwagen, prezes & dyrektor zarządzająca Isobar Polska.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Gajzler, Artur Manista i Przemysław Janus w kierownictwie Isobar Polska