Agnieszka Heidrich nową szefową strategii w dentsu Polska
Agnieszka Heidrich objęła stanowisko strategy director w ramach nowo utworzonej struktury Creative Service Line dentsu Polska. Pokieruje zintegrowanym zespołem strategów specjalizujących się w obszarach customer experience oraz e-commerce.
Heidrich będzie raportować bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, operations & delivery officera w dentsu Polska. Zmiany w zespole strategii są częścią reorganizacji pionu creative dentsu Polska.
Heidrich ma ponad 20 lat doświadczenia w różnych obszarach marketingu. Od 2017 roku jest związana z grupą dentsu, gdzie pełniła funkcję group account managera, a następnie client partnera w Isobar Polska. Wcześniej pracowała m.in. w agencji FCB Warsaw, kolejno jako client service director i managing director oraz w JWT Warszawa jako account manager.
Do Agnieszki Heidrich raportują liderzy zespołów customer experience oraz commerce. Anna Jaroszyńska i Katarzyna Strachota objęły stanowiska customer experience lead i będą odpowiadały za budowanie spójnego i angażującego doświadczenia marki we wszystkich punktach styku.
- W ramach naszego podejścia kładziemy nacisk na customer experience i commerce, ponieważ wiemy, że rozwój tych obszarów wsparty mocnym zapleczem analitycznym pozwoli nam świadczyć konkurencyjne usługi na każdym etapie ścieżki zakupowej. Cieszę się, że Agnieszka podjęła to wyzwanie i jestem przekonany, że w tej roli będzie w stanie rozwinąć jeszcze lepiej nasze usługi i produkty - powiedział Marcin Dobrzyniecki.
Stanowiska commerce strategy lead objęli Jakub Tomkiewicz i Maciej Podgórski, którzy będą odpowiadać za optymalizację działań dla obecnych klientów w ich kanałach sprzedaży, na platformach e-retail i marketplace’ach. Zajmą się także projektami consultingowymi dla nowych klientów.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Heidrich nową szefową strategii w dentsu Polska