Agnieszka Zapolska dyrektorem marketingu produktowego i komunikacji marek Opoczno i Cersanit
Agnieszka Zapolska objęła funkcję dyrektora marketingu produktowego i komunikacji w obszarze płytki ceramicznej marek Opoczno i Cersanit należących do spółki Cersanit.
Zapolska poszerzyła zakres swoich obowiązków i przejmuje odpowiedzialność za obszar pracy zespołów marketingu komunikacyjnego i PR dla dywizji płytek ceramicznych marek Opoczno i Cersanit. Pracuje w zespole z Małgorzatą Matuzewicz w roli brand marketing managera marki Opoczno oraz Małgorzatą Krajewską-Szaruch jako brand marketing manager marki Cersanit.
- Departament marketingu w obszarze płytki ceramicznej dla marek Cersanit i Opoczno działa obecnie w sferze komunikacji i marketingu produktowego. Połączenie odpowiedzialności za komunikację i marketing produktowy pozwoliło na zwiększenie kompetencji zespołu i dało zdecydowanie większą elastyczność, a tym samym skuteczność w zarządzaniu zasobami - mówi Agnieszka Zapolska.
Zapolska przejęła również obszar zarządzania zespołem designu, odpowiedzialny za graficzną stronę ekspozycji i aranżacji kolekcji. W dalszym ciągu będzie odpowiedzialna za marketing produktowy dywizji płytek ceramicznych obu marek.
Agnieszka Zapolska od 2018 roku zarządza portfelem produktowym płytek ceramicznych o obszarze gresów i płytek ściennych. Rozwinęła portfolio kolekcji marki Opoczno, wprowadzając między innymi linie płyt wielkoformatowych Grand Concept. Poszerzyła również portfel kolekcji marki Cersanit (m.in. o formaty płytek łazienkowych 40:120).
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Zapolska dyrektorem marketingu produktowego i komunikacji marek Opoczno i Cersanit