„Łazienki polecane przez życie” w kampanii Cersanit
Pod hasłem „Łazienki polecane przez życie” ruszyła kampania reklamowa producenta wyposażenia łazienek Cersanit. Działania przygotowały Brasil, Cube Group i dział wewnętrzny Cersanit.
Przygotowany na potrzeby kampanii spot opiera się na statystykach obrazujących, ile czasu spędzamy w łazience. Dane pokazują, że spędzamy w niej łącznie trzy lata naszego życia - z czego 6 miesięcy pod prysznicem, 3 miesiące w toalecie, a ponad 4 miesiące na goleniu. Cersanit podkreśla, jak niezwykle ważne jest, by jej wnętrze było idealnie dopasowane do indywidualnych potrzeb.
Spot emitowany jest w internecie, w tym na kanałach social media Cersanit. Kampania potrwa do 15 czerwca.
Za przygotowanie kreacji spotu odpowiada Brasil, a kampanią digital i zakupem mediów zajęła się agencja Cube Group oraz dzieł marketingu Cersanit.
Dołącz do dyskusji: „Łazienki polecane przez życie” w kampanii Cersanit