Agora przekształciła agencję SearchLab w spółkę Optimizers
Należąca do Agory agencja reklamy internetowej SearchLab zmieniła nazwę na Optimizers i z działu firmy przekształciła się w osobną spółkę. Kieruje nią niezmiennie Iwona Połóg.
- Nowa nazwa znacznie lepiej odzwierciedla rozwój oferty produktowej i usług reklamowych świadczonych przez naszą agencję. Oprócz marketingu w wyszukiwarkach, prowadzimy także kampanie reklamowe display, wideo i e-mail rozliczane głównie w modelu efektywnościowym CPC oraz zaawansowaną analitykę efektywności prowadzonych działań - tłumaczy Iwona Połóg, prezes Optimizers.
Agencja, która do tej pory była działem biznesowym w segmencie internetowym Agory, a w maju br. przekształciła się w odrębną spółkę. Wszystkie udziały w nowej firmie ma Agora.
Agencja działa od marca 2009 roku, początkowo koncentrowała się na działaniach z obszaru SEM/SEO, potem poszerzyła swoją ofertę o inne usług i produkty reklamowe. Obecnie obsługuje ok. 100 podmiotów z całej Polski, m.in. Salve Medica, Factory, Polskie Stowarzyszenie Gipsu, Copernicus, czy Farmtrac oraz współpracuje z biznesem internetowym i wydawniczym Agory, a także innymi spółkami należycymi do Agory, m.in. Grupą Radiową Agory, Trader.com (Polska) i GoldenLine.
W pierwszym kwartale br. cały pion internetowy Agory zanotował 36,3 mln zł wpływów i 3,1 mln zł zysku EBITDA.
Dołącz do dyskusji: Agora przekształciła agencję SearchLab w spółkę Optimizers