Agora wydaje “Niezbędnik ogrodnika”
W czwartek 11 września br. na rynku ukazał się pierwszy numer nowego magazynu ogrodniczego Agory “Niezbędnik ogrodnika”. Każde wydanie tytułu wydawanego pod marką “Magnolii” poświęcone ma być jednemu tematowi.
- Nasze pismo jest odpowiedzią na potrzeby czytelników zainteresowanych konkretnymi tematami. We wrześniowym numerze znajdą oni praktyczne, napisane przystępnym językiem informacje, podpowiedzi i porady dotyczące sadzenia i pielęgnacji wiosennych i letnich kwiatów cebulowych - mówi Anna Landowska, redaktor naczelna “Niezbędnika ogrodnika” oraz miesięcznika „Magnolia”.
Nowy magazyn został przygotowany przez redakcję „Magnolii” i współpracujących z nią ekspertów: biologów, architektów krajobrazu i inżynierów ogrodnictwa. Makietę pisma przygotował Andrzej Przygodzki, dyrektor graficzny czasopism Agory.
“Niezbędnik Ogrodnika” ukazał się w formacie 148/210 mm, w objętości 36 stron i w nakładzie 80 tys. egz. Jego cena to 1,99 zł. Pierwsze wydanie tytułu pozostanie w sprzedaży przez co najmniej miesiąc.
- Myślimy o kolejnych numerach, ale ostateczną decyzję w sprawie cykliczności "Niezbędnika ogrodnika" podejmiemy po podsumowaniu wyników sprzedaży pierwszego numeru - mówi Wirtualnemedia.pl Urszula Szwed-Strych, PR manager w Agorze.
>>> ZOBACZ WSZYSTKIE OKŁADKI PRASOWE
Wydaniu „Niezbędnika ogrodnika” towarzyszy kampania promocyjna obejmująca media Agory: radio (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje), prasę („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, czasopisma Agory), internet (grupa Gazeta.pl) oraz reklamę zewnętrzną (nośniki AMS). Kampanię przygotował i zaplanował dział marketingu wydawcy.
Miesięcznik “Magnolia” ukazuje się od 2012 roku. Z danych ZKDP wynika, że w I półroczu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 41 412 egz.
Dołącz do dyskusji: Agora wydaje “Niezbędnik ogrodnika”