Aldi szykuje kampanię reklamową z Klubem Komediowym
Sieć sklepów Aldi zapowiedziała kampanię reklamową "Mamy 1001 powodów, by pozostać w kontakcie". Oficjalny start zaplanowano na 8 lutego.
W kampanii Aldi ma wystąpić grupa artystów związana z Klubem Komediowym. W teaserze akcji wystąpili Kinga Kosik Burzyńska oraz Mateusz Lewandowski z Klubu Komediowego. 15-sekundowe wideo można oglądać już w internecie.
Kampania pod hasłem "Mamy 1001 powodów, by pozostać w kontakcie" ma rozpocząć się w poniedziałek 8 lutego. W nocie zapowiadającej kampanię marka wymienia powody, dla których warto odwiedzać sklepy Aldi, jakie działania CSR sieć podejmuje oraz jaką ma historię. Sieć promuje się reklamami z hasłem "Raz Aldi, zawsze Aldi". W ubiegłym roku swoją ofertę promowała także hasłem „Świeże z Aldi”.
Przedstawiciele Aldi nie zdradzają na razie żadnych szczegółów akcji poza udziałem Klubu Komediowego. O grupie było głośno w mediach pod koniec ubiegłego roku, kiedy sparodiowali reklamę marki biżuterii Apart z udziałem Anny Lewandowskiej, Julii Wieniawy i Małgorzaty Sochy.
Aldi ma 163 sklepy
Sieć Aldi działa w Polsce od 2008 r. - obecnie ma 163 sklepy i zatrudnia 3412 osób. W minionym roku niemiecki dyskonter otworzył w naszym kraju 24 placówki handlowe, znacznie przyspieszając tempo rozwoju z wcześniejszych lat.
Dołącz do dyskusji: Aldi szykuje kampanię reklamową z Klubem Komediowym
I have a small question for you