„Ale urwał!” i „Na żarty. Na serio” w kampanii Serenady (wideo)
Trwa kampania reklamowa serów żółtych Serenada produkowanych przez SM Spomlek. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Serenada. Na żarty. Na serio.” - przygotowały firmy Grupa Eskadra, Eskadra Opcom i Starcom.
Głównymi bohaterami reklam serów żółtych Serenada są „czarne dziury”, które wprowadzają humor do wizerunku tej marki. Hasłem przewodnim kampanii jest „Serenada. Na żarty. Na serio.”, a w spocie telewizyjnym znajduje się odwołanie do słynnego memu internetowego „Ale urwał! Ale to było dobre!”.
Reklamy Serenady pokazują, że dzięki tym serom codzienny posiłek może stać się radosnym czasem w gronie rodzinnym. Akcja jest skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 25-54 lat.
Kampania trwa przez cały październik, obejmując telewizję (m.in. spoty w TVN, TVP 2, TVP 1 i Polsacie, sponsoring „Kawy czy herbaty?”), prasę oraz internet (spoty w Ipli przy "Hotelu 52", "Szpilkach na Giewoncie" i "Must be the Music" oraz w TVN Playerze przy "Kuchennych rewolucjach", "Mam talent", "Ugotowanych" i "Prosto w serce"). Kreacją i produkcją reklam zajęła się Grupa Eskadra, działania w internecie prowadzi należąca do niej agencja Eskadra Opcom, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Ale urwał!” i „Na żarty. Na serio” w kampanii Serenady (wideo)
z resztą dobra linia kontynuowana jest dalej, a to juz drugi rok: http://www.youtube.com/watch?v=XRAaAMq0lGg
ktos tam głowkuje niezle
teraz jest klip swiateczny serenady
http://www.youtube.com/watch?v=XRAaAMq0lGg