Aleksandra Żuraw i Agnieszka Grzelak w kampanii Kontigo #JestemNiesamowita
Pod hasłem #JestemNiesamowita ruszyła kampania digitalowa sieci drogerii Kontigo. Marka chce zachęcać kobiety do afirmatywnego myślenia o sobie. W akcji biorą udział influencerki, Aleksandra Żuraw i Agnieszka Grzelak.
Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo na podstawie własnych badań przekonuje, że niemal co trzecia kobieta ma problem z mówieniem o sobie w superlatywach. Sześć na dziesięć pań w wieku 18-35 nie określiłoby się zdaniem „Jestem niesamowita”. Z tego insightu powstała kampania namawiająca kobiety do zmiany postawy i pozytywnym myśleniu i mówieniu o sobie samych.
Do działań zaangażowano dwie influencerki ze sfery lifestyle i urody, Aleksandrę Żuraw i Agnieszkę Grzelak. Obok nich, w kampanii wezmą udział inne znane kobiety.
- Ten pomysł narodził się w nas, kobietach, pracujących dla Kontigo. Same zmierzyłyśmy się z tym wyzwaniem i poczułyśmy jego siłę. Odkrycie w sobie powodów, dla których możemy powiedzieć: tak, jesteśmy niesamowite, stanowiło coś bardzo inspirującego. Chciałyśmy, by nasza kampania dotknęła czegoś głębiej w odbiorcy i pozwoliła kobiecie spojrzeć na siebie w nowy sposób - mówi Monika Brzezińska, marketing manager Kontigo.
Pomysłodawczynią kampanii jest szefowa Kontigo, Rita Amaral. Działania zrealizował dział marketingu firmy.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Żuraw i Agnieszka Grzelak w kampanii Kontigo #JestemNiesamowita