Alert Media Communications ma nowe logo
Agencja public relations Alert Media Communications zmieniła identyfikację wizualną i logotyp. Pretekstem jest dwudziestolecie agencji.
Alert Media Communications ma nową identyfikację wizualną i logo.
- Dotychczasowy logotyp znakomicie się sprawdzał się przez całe dwie dekady – wciąż graficznie wyglądał wyraziście. Precyzyjnie skonstruowany dawał rozpoznawalność i trafnie komunikował atrybuty marki Alert Media. Nowe logo to wersja uwspółcześniona na potrzeby estetyki lat dwudziestych naszego wieku – powiedział Adam Łaszyn, CEO Alert Media Communcations.
Nowy logotyp agencji wciąż oparty jest o dwa kolory marki: pomarańczowy – symbolizujący kreatywność i podejście „out-of-the-box" oraz szary – wskazujący na solidność oraz wysoki poziom know-how i jakości wykonywanych usług.
Stare logo agencji:
Nowe Logo agencji:
- Po 20 latach w identyfikację wizualną włożyliśmy więcej wyrafinowania i dynamiki. Kluczowy pozostał sygnet logotypu w postaci splotu w centrum graficznej emanacji brandu Alert Media. Ten splot to relacje. Dobrze tworzone relacje. Trwałe. Zawsze będą w jądrze naszej marki, agencji, naszego zespołu – dodał Adam Łaszyn.
Autorem nowej wersji logotypu Alert Media jest warszawska graficzka Taisa Mikołajczyk, z którą agencja współpracuje od ponad 15 lat.
Dołącz do dyskusji: Alert Media Communications ma nowe logo