Alessandro Beda dyrektorem marketingu Delikatesów Centrum
Z początkiem lipca stanowisko dyrektora marketingu Delikatesów Centrum (Grupa Eurocash) objął Alessandro Beda. Przez ostatnie cztery lata pracował w Biedronce (Jeronimo Martins Polska).
Alessandro Beda dotychczas, od 2019 roku, pracował w Biedronce (Jeronimo Martins Polska). Najpierw był dyrektorem handlowym sieci. W połowie 2021 roku został dyrektorem ds. lojalności, cyfryzacji i innowacji w Biedronce.
Przed dołączenie do JMP był członkiem rady nadzorczej firmy KCI, która prowadzi działalność m.in. w segmencie nieruchomości.
Przedtem, od lipca 2016 do kwietnia 2018 roku pracował w PwC, gdzie zajmował stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za strategię transformacji digital w regionie CEE. Przeszedł tam z Vershold Group, gdzie przez rok był chief design directorem.
W latach 2009 -2015 był związany z agencją reklamową Duda, która pracuje dla Jeronimo Martins Polska. Przez pierwsze dwa lata pełnił funkcję associate creative directora w oddziale tej agencji w Portugalii, a potem był executive creative directorem w Duda Polska.
Wcześniej zawodowo związany był z agencjami reklamowymi. Pracował m.in. w McCann Worldgroup czy DraftFCB Portugalia.
Dołącz do dyskusji: Alessandro Beda dyrektorem marketingu Delikatesów Centrum