Alicja Gielniowska dyrektorem działu digital w Grupie NaTemat
Alicja Gielniowska objęła stanowisko dyrektora działu digital w Grupie NaTemat. Będzie odpowiadać za strategię cyfrowego rozwoju, przychody i rozwój reklamowy w obszarze programmatic.
Gielniowska do Grupy naTemat dołączyła w grudniu 2015 roku. Od samego początku zajmowała się rozwojem serwisów Grupy naTemat w ramach internetowego działu produkcji. To z niego wyodrębniono teraz dział digital. Przygotowywała m.in. takie projekty jak redesign serwisów naTemat.pl, Mamadu.pl, Innpoland.pl, czy Aszdziennik.pl, ale także uruchomienie weekendowego magazynu Bliss oraz zapoczątkowanie emisji i sprzedaży reklam wideo. Realizuje też projekt TruDat, który dotowany jest przez firmę Google.
- W przypadku utworzenia nowego działu mamy do czynienia ze sformalizowaniem stanu rzeczy, który istniał już od jakiegoś czasu . Dział tworzy kilka osób, które do tej pory były w ICP, a także rekrutowanych na nowo oraz pochodzących od naszych zewnętrznych partnerów - mówi dla Wirtualnemedia.pl Michał Mańkowski, redaktor naczelny portalu naTemat.pl i dyrektor operacyjny w Grupie naTemat.
Według badania Gemius/PBI w lutym br. naTemat.pl zanotował 4,19 mln realnych użytkowników, 38,54 mln odsłon i 30:13 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika, Mamadu.pl - 957,6 tys. użytkowników, 3,34 mln odsłon i 2:56 minuty średniego czasu korzystania., INNpoland.pl - 794,4 tys. użytkowników, 2,74 mln odsłon i 2:54 minuty średniego czasu, a ASZdziennik.pl - 472 tys. użytkowników, 1,23 mln odsłon i 5:20 minuty średniego czasu.
Dołącz do dyskusji: Alicja Gielniowska dyrektorem działu digital w Grupie NaTemat