Alior Bank promuje własną aplikację mobilną (wideo)
W najnowszej kampanii marketingowej Alior Bank pokazuje zalety swojej aplikacji mobilnej oraz promuje Konto Jakże Osobiste. Akcję przygotowały PZL, Mets, Sigma Bis, Televisor i Juice.
W spocie reklamowym pojawia się pan w meloniku, który spotyka bohaterów filmu podczas różnych, codziennych sytuacji. Są to osoby stojące w korku do autostradowej bramki oraz kierowcy poszukujący parkometru. W filmie przedstawiciel banku pokazuje wspomnianym postaciom, jak łatwo i sprawnie za pomocą tzw. usług dodanych (ang. VAS - value-added services) w aplikacji Alior Mobile, można zapłacić za przejazd lub miejsce parkingowe.
W ostatniej scenie spotu pan w meloniku pokazuje widzom, że dzięki bankowości mobilnej mogą w razie niespodziewanych wydarzeń równie szybko włączyć pomoc assistance.
Kampania obejmuje swoim zasięgiem emisję spotów w telewizji (do końca września), platformach VOD oraz aktywności reklamowe w prasie, internecie i oddziałach banku.
Za koncepcję odpowiada agencja marketingowa PZL, natomiast za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Film Produkcja, studio postprodukcyjne Televisor i studio dźwiękowe Juice. Z kolei planowanie i zakup mediów stoi po stronie domów mediowych Mets i Sigma Bis. Dodatkowo bank zaplanował dystrybucję materiałów promocyjnych w sieci oddziałów własnych.
Dołącz do dyskusji: Alior Bank promuje własną aplikację mobilną (wideo)