Perypetie na plaży promują Pożyczkę z Mikrokosztami w Alior Banku (wideo)
Ruszyła letnia kampania reklamująca Pożyczkę z Mikrokosztami oferowaną przez Alior Bank. Akcja, przygotowana przez firmy marketingowe PZL i Mets, jest oparta na spotach rozgrywających się na plaży.
Bohaterami kampanii jest para, która dzięki środkom z Pożyczki z Mikrokosztami uzyskanej w Alior Banku wyjeżdża nad morze. Na plaży szukają ciekawych przedmiotów wykrywaczem metali, spotykają pracownika banku w eleganckim stroju i atrybutami ratownika wodnego oraz wysyłają innemu pracownikowi banku MMS-a z pozdrowieniami.
Kampania podkreśla, że w ramach Pożyczki z Mikrokosztami koszt każdego pożyczonego tysiąca to średnio tylko 6 zł miesięcznie, a rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 13,7 proc.
Pożyczka z Mikrokosztami jest udzielana w kwocie do 200 tys. zł, a okres spłaty wynosi od 24 do 60 miesięcy.
Poprzednia reklama Pożyczki z Mikrokosztami pokazywała rozruch starego samochodu.
Działania reklamowe Alior Banku są realizowane m.in. w telewizji, internecie oraz placówkach tego banku.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mets.
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Alior Bank przeznaczyła na marketing 20,6 mln zł, o 7,7 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Perypetie na plaży promują Pożyczkę z Mikrokosztami w Alior Banku (wideo)