Alior Bank debiutuje z kampanią na TikToku
Alior Bank wystartował z pierwszą kampanią na TikToku. W akcję zaangażowani zostali influencerzy: Magda Bereda, Ula Woźniak i Mateusz Myla, którzy parodiując modę na testowanie wszystkiego, pokazują korzyści Konta dla Młodych.
Jest to pierwsza akcja Alior Banku na TikToku, z komunikacją skierowaną do odbiorcy z najmłodszej grupy użytkowników bankowości elektronicznej.
Alior Bank reklamuje się na TikToku
Celem kampanii jest dotarcie z ofertą Alior Banku do klienta poniżej 24. roku życia i zaprezentowanie rozwiązań, które nie tylko pozwalają zminimalizować wydatki, lecz także oferują mechanizm zwrotu części wydawanych pieniędzy.
Tiktokerzy, parodiując testowanie kosmetyków, zbudowali wypełnione zabawnymi komentarzami historie przeprowadzające obserwatora od absurdu do realnego konkretu. „Kosmetyki bankowe” stają się sposobem na pokazanie niewidzialnego i rekwizytem, wokół którego można zbudować opowieść o produkcie finansowym.
@magdabereda Magda vlogereczka przedstawia, vlog nr 5739202 🤓 // Materiał powstał we współpracy z Alior Bankiem. #reklama #kosmetykibankowe ♬ Milk Tea - Official Sound Studio
– Zależało nam na tym, aby zaprezentować ofertę Alior Banku najmłodszej grupie klientów, stąd decyzja o realizacji kampanii na TikToku – tłumaczy Magdalena Lewicka, dyrektor ds. marketingu w Alior Banku.
@mateuszmyla Nie uwierzycie bez jakiej rzeczy, nie wyobrażam sobie swoich podróży. Materiał powstał we współpracy z Alior Bankiem. Link w bio! #reklama #kosmetykibankowe ♬ dźwięk oryginalny - Myla ❤️
W ramach kampanii powstały wideoposty publikowane na kanałach własnych twórców, wspierane działaniami reklamowymi na TikToku.
Za koncepcję i realizację działań odpowiada agencja digitalowa Buzzgrow należąca do Grupy PZL.
Dołącz do dyskusji: Alior Bank debiutuje z kampanią na TikToku