SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PGNiG Obrót Detaliczny promuje EkoFakturę

PGNiG Obrót Detaliczny uruchamia nową kampanię reklamową, której celem jest zachęcenie jak największej liczby klientów do rezygnacji z papierowych faktur na rzecz elektronicznej EkoFaktury. Hasłem akcji jest „Papierowe faktury? Faux pas [Fo-pa], więc mówimy im pa-pa”. 

Bohaterami kampanii są dzieci – roczny Filip i siedmioletnia Ewa – którzy przekonują odbiorców do zmiany dotychczasowych nawyków na bardziej przyjazne dla środowiska. Spoty zwracają uwagę, że do wydruku tradycyjnych rachunków za gaz co miesiąc zużywane jest aż 40 ton papieru i 10 milionów litrów wody.

Kampanię wspiera hasło: „Papierowe faktury? Faux pas [Fo-pa], więc mówimy im pa-pa”, które w lekki i zabawny sposób ma zachęcić klientów do refleksji nad korzyściami płynącymi z wyboru bardziej ekologicznego rozwiązania.

– W spotach posługujemy się językiem ekologicznych korzyści, co w połączeniu z wykorzystaniem wielu kanałów promocji pozwoli nam na szeroką skalę budować wizerunek PGNiG Obrót Detaliczny jako marki nowoczesnej i przyjaznej środowisku. Z perspektywy biznesowej kampania przyczyni się do oszczędności kosztów wynikających z wysyłki papierowych faktur oraz usprawni obsługę klientów – mówi Magdalena Kempiński, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji PGNiG OD, Grupa Orlen.  

Kampania zachęcająca do świadomego wyboru EKOfaktury będzie szeroko emitowana w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP), radiu (RMF FM i Radio Zet), prasie (Polska Press, Super Express, Fakt) oraz Internecie.

Kreacje kampanii przygotowała agencja Brasil, a zakupem mediów zajęło się biuro marketingu PGNiG Obrót Detaliczny.

Do tej pory na EKOfakturę przeszło ponad 2,7 mln klientów PGNiG OD korzystających z usług Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).

Dołącz do dyskusji: PGNiG Obrót Detaliczny promuje EkoFakturę

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Archeo
To debile, co przy nadpłacie informują o niedopłacie i grożą odcięciem gazu. A przy tym księguja jak im się podoba. Reklamacji nie potrafią rozpatrzyć. Wysyłają brednie, że kończy się umowa. Tam nikt niczego nie ogarnia.
2 0
odpowiedź
User
gosc
To nie ma nic wspólnego z ekologią tylko z finansami. Chcą zaoszczędzić na wysyłce listów.
2 0
odpowiedź
User
Rafał
To nie ma nic wspólnego z ekologią tylko z finansami. Chcą zaoszczędzić na wysyłce listów.

Pewnie że chodzi o pieniądze ale przy okazji też ekologia. Od dawna korzystam z eko faktury i jak dotychczas nie mam zastrzeżeń.
0 1
odpowiedź