Allegro promuje "Gwarancję najniższej ceny"
Serwis Allegro w najnowszej kampanii reklamowej promuje "Gwarancję najniższej ceny" - akcję, w ramach której na platformie setki tysięcy ofert mają zapewnioną cenę niższą niż w innych, wybranych sklepach internetowych.
Nowa kampania Allegro pokazuje, że klienci platformy nie muszą rezygnować ze swoich planów i tego, co dla nich najważniejsze, ponieważ mogą liczyć na pomoc Allegro w znalezieniu najlepszej ceny na wymarzony produkt.
W spocie wykorzystano utwór Queen „Don’t Stop Me Now”. Wybrzmiewający w tle przebój ma podkreślać pozytywny przekaz spotu i ma inspirować widzów do realizacji ich planów.
Reżyseria filmu została powierzona Kubie Michalczukowi. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Ogilvy. Produkcją filmów zajął się dom produkcyjny MOON Films, a postprodukcją studio Televisor.
W ramach kampanii zaplanowane jest szerokie wsparcie: 30 sekundowy spot główny oraz seria 15-sekundowych spotów z bohaterami kampanii, które będą emitowane w telewizji między 11 kwietnia a 18 czerwca.
Kampania będzie realizowana także w radiu, kinie, VOD, digitalu oraz w mediach społecznościowych, w tym na TikToku. Za zakup mediów odpowiada Starcom oraz wewnętrzny zespół Allegro.
Czym jest "Gwarancja najniższej ceny"?
Od teraz wybierając na Allegro produkt z oznaczeniem "Gwarancja Najniższej Ceny" kupujący nie musi już sam porównywać ofert i ich cen w wybranych sklepach, bowiem Allegro zrobi to za niego. Jeśli w ciągu 72 godzin od zakupu na Allegro produktu z oznaczeniem “Gwarancja Najniższej Ceny”, kupujący znajdzie tańszą ofertę w jednym z kilkudziesięciu wskazanych w regulaminie sklepów internetowych i zgłosi się do Allegro, otrzyma zwrot różnicy w postaci kuponu do wykorzystania na platformie. Maksymalna łączna kwota takiego zwrotu w trakcie trwania akcji to 200 zł miesięcznie.
W ub.r. grupa Allegro przy wzroście przychodów o 68,2 proc. do 9 mld zł i skorygowanego zysku EBITDA z 2,07 do 2,15 mld zł zanotowała negatywną rentowność na poziomie operacyjnym (spadek z 1,57 mld zł zysku do 1,18 mld zł straty) i netto (z 1,09 mld zł zysku do 1,92 mld zł straty).
Przesądził o tym dokonany w listopadzie ub.r. niepieniężny odpis w kwocie 2,293 mld zł dotyczący wartości aktywów Mall Group i WE|DO. Allegro przyznało, że kupiło firmy na szczycie cyklu rynkowego, a ich wyniki finansowe „okazały się znacznie niższe niż pierwotnie zakładano”.
W samym czwartym kwartale wpływy grupy Allegro urosły o 92,6 proc. do 3,03 mld zł, skorygowany zysk EBITDA - z 501,2 do 668,3 mln zł, a zysk netto zmalał ze 199,7 do 179,6 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Allegro promuje "Gwarancję najniższej ceny"