SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allegro wprowadza panel „Jakość mojej sprzedaży”. Pomoże sprzedawcom ocenić własną skuteczność

Allegro wprowadziło do swojej oferty nowe narzędzie skierowane do sprzedawców. Panel o nazwie „Jakość mojej sprzedaży” ma pomóc firmom ocenić jaka jest ich jakość obsługi klientów i skuteczność biznesowa na Allegro.

Wraz z wprowadzeniem nowego narzędzia Allegro informuje, że na platformie tej obecnie działa ponad 125 tys. firm, w większości polskich małych i średnich przedsiębiorstw. W 2018 r. to grono powiększyło się o 16 tys. podmiotów.

Według zapowiedzi nowy panel „Jakość mojej sprzedaży” pomoże firmom lepiej zarządzać sprzedażą na Allegro. Nowa zakładka gromadzi różne dane dotyczące aktywności sprzedawców, między innymi o rekomendacjach klientów, terminowości wysyłek czy liczbie otwartych dyskusji i średnim czasie odpowiedzi. Aby użytkownicy mogli przeanalizować swój biznes z szerszej perspektywy, panel zapewnia im możliwość porównania wyniku z resztą sprzedających na Allegro. Dzięki temu sprzedawcy mogą dowiedzieć się, jak dobrze sobie radzą. Dodatkowo, mogą również skorzystać ze wskazówek i poprawić osiągane wyniki.

Allegro zaznacza, że poszczególni sprzedawcy dotychczas mogli wprawdzie monitorować własne wyniki, ale nie mieli pełnego obrazu sytuacji. W panelu „Jakość mojej sprzedaży” nie tylko gromadzone są użyteczne informacje, ale także prezentowane są w szerszym kontekście. Panel pokazuje różne aspekty działalności sprzedawców, a ściślej – jakość ich oferty z punktu widzenia klienta. Dzięki jednemu panelowi sprzedawca może monitorować cztery główne aspekty swojej działalności, niezbędne do zapewnienia doskonałej jakości obsługi klienta:
opinie klientów (np. rekomendacje i opinie),
jakość dostawy (np. terminowa wysyłka, liczba zrealizowanych zamówień),
jakość obsługi klienta (np. liczba otwartych dyskusji i średni czas odpowiedzi),
atrakcyjność oferty (np. liczba ofert z Allegro Smart!, pełen wybór operatorów płatności).

Każdy parametr opatrywany jest komentarzem i wskazówką jak go poprawić. Allegro przedstawia również informacje o tym, jak dobrze radzi sobie sprzedawca w porównaniu ze średnią, posługując się pięciostopniową skalą: Super, Dobry, Neutralny, Wymaga poprawy i Nieakceptowalny. Niektóre informacje są obecnie prezentowane w postaci zapowiedzi. Oznacza to, że w przyszłości staną się obowiązkowe dla wszystkich sprzedawców.

Allegro przyznaje, że prace nad narzędziem trwają, więc niektóre szczegóły mogą ulec zmianie. Obecnie wszyscy sprzedawcy mają już dostęp do nowego panelu, a pełne wdrożenie ma nastąpić do końca 2019 r.

Według badania Gemius/PBI w marcu br. serwis Allegro.pl zanotował 17,65 mln realnych użytkowników i 1,43 mld odsłon, a aplikacja mobilna Allegro - 3,39 mln użytkowników.

Według sprawozdań złożonych w KRS, od końca lipca 2016 roku do końca 2017 roku Allegro osiągnęło 1,59 mld zł wpływów ze sprzedaży (w tym 98,9 mln zł z reklam), 242,2 mln zł zysku operacyjnego i 118,1 mln zł straty netto. Na koniec tego okresu firma miała 4,1 mld zł zadłużenia wobec swojego właściciela, pracuje w niej 1,4 tys. osób.

Dołącz do dyskusji: Allegro wprowadza panel „Jakość mojej sprzedaży”. Pomoże sprzedawcom ocenić własną skuteczność

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Ja szukam na Allegrogo, a potem kontaktuję się z danym sprzedawcą i zwykle zyskuję kilka zł
0 0
odpowiedź